• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, Elvenarerne

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her kan du dele dine tanker og meninger om vores nye gæsterace, Elvenarerne. Du kan læse introduktionen her.
 

Sputnik

Active Member
Jeg må lige sige at jeg var glad for at på forhånd vide at der kom 25 stk. nye byudvidelser,
for det gav sammenlagt 30 stk. frie u-åbnede hos mig, de nuværende 5 er blokeret.

Da nu udvidelsen kom blev der accepteret at jeg måtte åbne 1 stk. de resterende 29 er ikke til at åbne da der igen står **Begrænsningen er nået** ...?
Hvorfor lave en udvidelse med 25 stk. når der kun tilføjes 1 stk. .. jeg syntes ikke det ligner en udvidelse..(med fornuft men mere provokation).

Jeg er temmelig skuffet og det er jeg ikke ene om. (da jeg har talt med adskillige her om det)
 

DeletedUser567

Guest
Jøsses - 25 udvidelser, hvilken planet er du dukket op fra.

Det er spillepladen som er udvidet med 25 pladser og ikke 25 nye udvidelser.
Og der er ikke kun kommet 1 udvidelse, men 5 udvidelser..
1 provinsudvidelse, 2 i opfind og 2 diamantudvidelser.
 
Jeg plejer jo at være lettere off-topic, og finde noget gammel og glemt musik til at akkompagnere kapitlets tema.
Denne gang mødes de to racer - så det er vel nærmest 'Us and them' uanset hvilken race vi tilhører:

"
 

Skolehaven

Well-Known Member
Altså spillepladen kan udvides meget mere, men som tidligere er de begyndt at gøre det lidt på forhånd, så de ikke skal udvide spillepladen hver gang der kommer et nyt kapitel. Spillepladen er derfor stadig kvadratisk og det er op til dig hvor du vil udvide hen af.
Men ja jeg havde også oplåst nok provinser til at jeg bare kunne sætte den første udvidelse... skal opfinde til de næste 2 og kan købe 2 mere hvis jeg kan skrave diamanterne sammen til det. Nærmer mig (hvis jeg husker udgangspunktet rigtigt) at have hentet snart 10k diamanter på mit kæmpe område af ønskebrønde som snart må lade livet når jeg bevæger mig ind i det nye kapitel... når det er overstået kan jeg så overså det hele igen på samme måde, så jeg i sidste ende kan købe de 2 udvidelser gratis ;)
 
Top