• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, Evighedens Spir

DeletedUser738

Guest
Hej.
Jeg synes det var ærgerligt spiret blev åbnet samtidig med havfruernes, da det var svært, når man ikke er så stor, at samle resurser til begge.

Men spiret er ok, men alt for svært. Som det er nu, må jeg give op. Jeg er nået under halvvejs i anden runde.

Vh FrejaNelly
 

DeletedUser235

Guest
Efter første tur op i spiret vil jeg sige at belønningerne ikke helt står mål med mængden af enheder jeg har mistet. Nu kom spiret selvfølgeligt også ind lidt for sent men jeg blev nød til at bruge en del tidsforkortelser for at få åbnet døre for at komme videre, tror dog at det ca. gik lige op med dem jeg modtog i spiret. Men hvis man skal bruge en af de gode gevinster for at gennemføre så virker det lidt som et spild af tropper:-(
 

bambi

Active Member
Vil også sige, at Evighedens Spir er alt for dyrt at deltage i - selvfølgelig lækkert at der er mulighed for at vinde lidt Diamanter, men mister alt for mange Soldater ved at kæmpe deri - lagde mærke til at jeg for hver enhed i Evighedens Spir faktisk mistede ca. 2 1/2 enhed og forhandler man skal man jo være mere end heldig, hvis man klarer det i første forsøg og dermed mister mange flere resourcer end man lige regner med, da dem man gætter forkert jo også forsvinder.

Hvis man sammenligner med Turneringen skal man rigtigt langt ud i Provinserne for at finde samme omkostnings niveau. På plus siden skal dog siges, at man kan vinde andre præmier end dem der er i Turnerningen

Dog tror jeg ikke det er noget som jeg komme til at deltage særlig meget i med mindre der bliver kigget på omkostnings niveauet, hvilket er ret ærgeligt i forhold til hvor meget energi/tid der er lagt i det fra InnoGames side - hvilket også er ret trælst, da jeg synes der er andre ting, som InnoGames burde kigge på i stedet så som et par simple ting som nemmere nabobesøg og produktions igangsætning i browser versionen, så det er mere i stil med mobil versionen - til gengæld kunne det være rigtigt godt med besked systemet på mobilen, så man kunne være sikker på at alle i ens Broderskab får læst de beskeder der sendes ud og ikke kun når de en gang imellem kommer til en computer.

/bambi
 

DeletedUser461

Guest
Alt, alt for dyrt, hvad enten man vælger at kæmpe eller at bruge ressourcer, i forhold til hvad man kan vinde. Og man vinder primært kombinerende katalysatorer og formularfragmenter. Ydermere bryder jeg mig ikke om, at man skal bruge besjælede varer længere henne...

Så alt i alt en noget skuffende oplevelse og ikke noget, jeg kommer til at bruge i sin nuværende form.
 
Top