• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, sommerhavfruer

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres oplevelser med årets sommerbegivenhed - Havfruerne. I kan læse præsentationen her.
 

DeletedUser755

Guest
Hej.
I jeres video for dette event lover i at man kan vinde "Trading outpost" som en af hovedpræmierne.

Se videoen her (02:50) :

Jeg har nu været alle hovedpræmierne igennem, og kan se at "Trading outpost" er ikke at finde imellem hovedpræmierne.
Det er i såfald falsk markedsføring, så har i tænkt jer at tilbagebetale spillere der har købt extra udvidelser/extra koraller/Lagerforpost m.m, for netop at få "Trading outpost"?
Hvorfor lave en video der reklamerer for eventet og love præmier i ikke leverer alligevel?

Uddrag af forbrugerloven:
"Er varen eller ydelsen ikke som aftalt, er varen defekt eller der viser sig en fejl, hører det under købelovens reklamationsret."

Se screenshot af videoen:

Trading-outpost.jpg
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tak for henvendelsen. Som jeg også har skrevet i din support-sag, skal jeg lige undersøge hvad der er hoved og hale i det.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
En opfølgning:

Som jeg også har svaret i din sag, er du simpelthen ikke kommet langt nok i rækken af "hovedpræmier" - Handelsforposten kommer som nummer 12.
 

DeletedUser561

Guest
Jeg er igang med forskning i Troldmænd og drager men jeg er betydeligt længere på kortet faktisk så langt at det begynder at knibe med at kunne sætte en spejder igang da det snart koster mere end jeg kan have på lager. Relativt hurtigt i eventen blev jeg stillet overfor en opgave der bad mig afslutte 2 provinser, ja ja tænkte jeg det kan godt lade sig gøre jeg har lige to, 6 opgaver senere kom samme opgave igen, det lykkes mig først igår at gennemføre den og det har kostet mig hele mit varelager og adskillige diamanter og tidsforkortere, efter bare 7 opgaver er jeg nu blevet stillet overfor den samme opgave igen - altså for 3. gang og nu kan jeg bare ikke gennemføre den uden at skulle gøre det alene på diamanter og jeg er simpelthen ikke millionær.
Jeg forstår ikke at man vælger at skabe så ekstremt voldsom en opgave uden at give en alternativ løsning til den eller en mulighed for at afvise den. Det er en udmærket opgave for små spillere der forholdsvist nemt kan skaffe provinserne men for os store spillere der er meget langt fremme er det en meget opfattende opgave. Så jeg anmode rom at i næste gang laver en alternativ løsning til denne form for opgave.

Ellers kan jeg sige at jeg er ret vild med at opgaverne er vilkårlige og uendelige så længe eventen står på det giver virkelig en mulighed for at man kan få bygningen udviklet helt.
 

DeletedUser561

Guest
Jeg har lige fået den i eventen så den er der.

Hej.
I jeres video for dette event lover i at man kan vinde "Trading outpost" som en af hovedpræmierne.

Se videoen her (02:50) :

Jeg har nu været alle hovedpræmierne igennem, og kan se at "Trading outpost" er ikke at finde imellem hovedpræmierne.
Det er i såfald falsk markedsføring, så har i tænkt jer at tilbagebetale spillere der har købt extra udvidelser/extra koraller/Lagerforpost m.m, for netop at få "Trading outpost"?
Hvorfor lave en video der reklamerer for eventet og love præmier i ikke leverer alligevel?

Uddrag af forbrugerloven:
"Er varen eller ydelsen ikke som aftalt, er varen defekt eller der viser sig en fejl, hører det under købelovens reklamationsret."

Se screenshot af videoen:

Trading-outpost.jpg
 

DeletedUser678

Guest
Har lige udført "Brug 20 videnspoint" og har brugt adskillige resourcer på at købe de 20. Den næste jeg får er så "Køb 15 videnspoint". Seriøst?. Hvorfor i alverden kommer de ikke omvendt?. I et tidligere event fik jeg også disse to på nøjagtig samme måde. Er i ude på at tømme vores lagre?
 

DeletedUser367

Guest
De er ikke bare ude på at tjene penge. De skal tjene penge, hvis de skal overleve og blive ved med at stille spil til rådighed for os. Blot fordi et spil er gratis at spille, betyder det ikke, at det udbydes af filantroper :D
 

DeletedUser738

Guest
Hej. Rigtigt sjov, men Som der er skrevet højre oppe, frustrerende først at skulle bruge 20 videnspoint,for der efter at skulle samle dem.

Jeg håber den kommer stat igen, så man kan få samlet alle bygninger. Jeg synes de er fine :)

Vh FrejaNelly
 

DeletedUser461

Guest
Temmelig irriterende at få de samme opgaver flere gange, dem med at opgradere bygninger eller opfinde en teknologi; så efter min mening er det en ret dårlig idé at opgaverne er "tilfældige" - Dagspræmierne var som altid lidt blandet, lidt for enhver - Sammenholdt med at hovedpræmien efter min mening ikke er værd at gå efter, synes jeg, at dette event var noget under middel.

Omkring udviklingsbygninger.... Jeg synes, at Fønix-bygningerne var helt i top! Men derefter er det gået meget ned ad bakke. Da "sæt-bygninger" var nyheden, var det hovedpræmien igen og igen. Jeg ser samme mønster her, så mon ikke også de næste par events har en "Udviklinsbygning" som hovedpræmie?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hvis der er flere kommentarer vedrørende begivenheden, vil jeg gerne have dem i hænde senest i morgen aften - På forhånd tak.
 
Top