• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer til kapitel 16 - Ambassader.

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
I kan læse præsentationen af det nye kapitel her.

Vi glæder os til at høre hvad i synes om det.
 

DeletedUser235

Guest
Kan det være rigtigt at springvandet fra karnevalssættet ikke giver mere mana ved opgradering til Ambasaderne?
 

Eragon

Well-Known Member
Nu er jeg kun lige kommet igang med den nye gæsterace.

Det første jeg lægger mærke til er at boligerne går fra 5x3 til 5x4 felter, værkstederne går fra 5x5 til 5x6 felter, det vil sige at både boliger og værksteder kommer til at fylde 5 felter mere.

Det vil sige at i mit tilfælde hvor jeg har 31 boliger og 10 værksteder, skal bruge 205 ekstra felter, jeg får godt nok 3 udvidelser = 75 felter så jeg skal altså bruge 130 ekstra felter (=5,2 udvidelser), og her har jeg ikke taget med hvor meget de andre bygninger kommer til fylde ekstra.

Hvorfor at man valgt at lave så markante plads forøgelser, det vil jo kunne få store konsekvenser for spillet, tænker at der ikke bliver meget plads til den næste gæsterace (kapitel 17).
 

Sputnik

Active Member
@Eragon Du har over 1000 tomme felter i din by.... ???
Er du bange for de skulle komme ind og blive brugt i spillet...?

Kig på hvor mange % boliger stiger med Beboer ....
+2100 flere beboer 4700 til 6800, fratrukket forstørrelse af bolig gør at bolig yder +500 beboer... +lvl 37
Det samme med Forsyninger....
plads øgelse er +20% men mængde forøgelse er +39% til +40%
Der er intet at klage over......

Det er bare dejligt at det bliver muligt at kunne slette flere boliger .... helt uden at mangle BEBOER....
.
.
 
Senest redigeret:

Sputnik

Active Member
Jeg har en lille smule ros.... (tror jeg)

Det jeg er kommet frem til er at vi får lidt mere at lave og der skal tænkes mere end da vi havde *Konstruktørerne* hvor der ikke var mange der opstillede deres ordentligt for at få alle fabrikker til at yde 100%.
(jeg var inde ved alle der dengang havde det samtidig som mig, mit kørte 100% og satte op ved flere så deres kørte 100%).

Jeg er også meget glad for at der nu skal benyttes en smule varer efterhånden i *opfind* så de ikke bare står og fylder til ingen verdens nytte.
At der skal benyttes mere end 60 til 90 VP i opfind er også en ting der er fint så det er en udstrukket sæson , der ikke bare fares igennem på få uger....

Dette er min første ros som nok fornys senere.
.
.
 
Top