• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer - Troldmændenes hjemkomst, samt ligasystemet

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi gerne høre jeres tanker om begivenheden, og ligeledes om det nye ligasystem - I kan læse præsentationen af begivenheden her.
 

hoejec

Member
Er det ikke lidt underligt at have; brug enhedsvelsignelser med som opgave, når enhedsvelsignelse ikke gives mere.
 

hoejec

Member
10-06 kl 1140 lavede jeg i opgave 21; send spejdere til provins men da jeg efterfølgende kikkede i opgaven var den ikke lavet,
 

Eltina

Active Member
Dagens bygning.
jeg synes det bygningerne giver i befolkning, kultur mm, er lavere værdi end tidligere Event.
på mandag kommer der en kultur bygning på 2x2 og den værdi er lavere end bygninger jeg kan lave i MA.
Så denne gang er der ingen bygninger jeg ønsker, værdien er for lav.
 

hoejec

Member
@Eltina
Den Engelske tekst er; Scout 1 Province/spejd en provins og det mente jeg at de tidligere har brugt men jeg husker måske forkert.
Når man sender nogen et sted hen betyder det ikke nødvendigvis at de ankommer, derfor er teksten i hvert fald misvisende.

@Eltina
Siden at ønskebrønden blev taget ud af konkurrencer er det gået ned af bakke med præmierne. Bygningerne er blevet minder og mindre og det samme er udbyttet af dem

@Silvertoe
Du har ret i at der er en valgmulighed men det ændre ikke noget ved at det er underligt at have enhedsvelsignelser med som opgave
 

Eltina

Active Member
@hoejec
der er scout 1 provins
@Galadan vil du evt tjekke om teksten skal ændres i de opgaver ;-)

Jeg mener det var på sidste inno online
at der blev spurgt til ønskebrønd.
svar: den var for god, og den kommer ikke som dag bygning, for der var nogle der fik for mange ;-(
der blev også spurgt til månestensbibliotekt om det kom i spiret. Og det gør det ikke, det er åbenbart også for godt.
Hvis man ikke har et, vil man i MA få tilbudt en af hver af de 5 bygninger.

på beta er vi igang med en ny søheste event, her ser det ud til at bygningerne er gode igen.
så håber det kun den event vi har lige nu, at udbyttet på bygningerne er lave.
 

Eltina

Active Member
Opgave 72
køb 20 videns point

det er meget for små spillere og især så tæt på at event slutter. Der ikke et alternativ at vælge, men det er en tvang.
når køb af vp aldrig nulstilles kan det med tiden blive dyrt.

hos mig koster 1 VP nu 4 millioner mønter *20 = 80 millioner, mit lager er 100 millioner så det går lige.
 
Senest redigeret:

Eragon

Well-Known Member
Det er lige som alle de andre events, samme opgaver samme præmier......
Kan Innogames virkelig ikke finde på noget nyt...?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Opgave 72
køb 20 videns point

det er meget for små spillere og især så tæt på at event slutter. Der ikke et alternativ at vælge, men det er en tvang.
når køb af vp aldrig nulstilles kan det med tiden blive dyrt.

hos mig koster 1 VP nu 4 millioner mønter *20 = 80 millioner, mit lager er 100 millioner så det går lige.

Husk det også er muligt at købe dem for varer.
 

Eltina

Active Member
Liga
1% for at komme i guld

det ville være rart at vide, hvad den 1% var i forhold til.
er det 1% af alle bruger på serveren = 74 profiler
eller er det 1% af dem der har deltaget i event
hvis det er det sidste, er alle inaktive bruger ikke med og er det så kun 30 profiler der får guld.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Liga
1% for at komme i guld

det ville være rart at vide, hvad den 1% var i forhold til.
er det 1% af alle bruger på serveren = 74 profiler
eller er det 1% af dem der har deltaget i event
hvis det er det sidste, er alle inaktive bruger ikke med og er det så kun 30 profiler der får guld.

En glimrende pointe. Det vil jeg undersøge.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Liga
1% for at komme i guld

det ville være rart at vide, hvad den 1% var i forhold til.
er det 1% af alle bruger på serveren = 74 profiler
eller er det 1% af dem der har deltaget i event
hvis det er det sidste, er alle inaktive bruger ikke med og er det så kun 30 profiler der får guld.

Beklager ventetiden. Det udregnes blandt deltagerne i begivenheden.
 
Top