• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.100

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

BoChri

New Member
Hej Galadan,
Beklager hvis ikke det er her jeg skal skrive, men mit feedback er egentligt til jeres version 1.108 (som jo sjovt nok kom før det i nu kalder 1.100).
Men i version 1.108 skrev i så flot at opskrifterne i akademiet ville blive mere "relevante", og det kan jeg da kun hilse velkommen - når engang i får det til at virke :)
Men jeres "relevante" opskrifter har den (ubeskriveligt irriterende) effekt at hvis ikke JEG synes det er relevant med at lave Portalprofit eller Forhistorisk Viden, så bliver i VED med at præsentere mig for de 2 muligheder i en uendelighed. Til gengæld ser jeg sjældent Forsyningsformularer - selvom DE er relevante for mig.
Forslag: Hvis ikke jeg har brugt en given "type" produktion i akademiet når den har været præsenteret for mig 4 gange - så har jeg nok ikke i sinde at bruge den - så venligst fjern den type i de næste 24 timer :)
Det er decideret deprimerende at vide at 40 % af akademiets udbud (stort set) er optaget af 2 opskrifter (Portalprofit og Forhistorisk Viden), som jeg ikke bruger alligevel.
For at imødegå de personer der gerne vil bruge dem - så tilbyd dem endeligt - hvis man altså har brugt dem 1 af de sidste X antal gange.
Med venlig hilsen
 
Senest redigeret:
Top