• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.101

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jaaaaa vidunder forbedringer :) Bliver så lækkert at man endelig kan donere direkte fra appen :) Samt endelig får et overblik når man kigger på andres vidundere, uden at skulle ind på hvert enkelt vidunder med fare for at overse nogen :eek:
 

Tordhrano

Active Member
Når du fremover modtager runeskår fra turneringer, vælger spillet nu tilfældigt et runeskår fra et Vidunder som allerede er låst op og som derfor er relevant for spilleren, fremfor at vælge et runeskår fra alle de vidundere som er i spillet.
Jeg synes det er lidt ærgerligt at man først begynder at kunne modtage runer når man har låst vidunderet op - der er kun 3 vidundere jeg ikke har nok runeskår til at komme igennem en fuld opgradering, til gengæld ville jeg gerne kunne placere dem jeg endnu ikke har adgang til hurtigst muligt så for mig vil det være fint at have mulighed for at få runeskår til vidundere jeg ikke har adgang til.
 

Eltina

Active Member
Der står følgende:
Bemærk: Aktiveringen af disse funktioner i App sker uafhængigt af resten af opdateringen på app, og sker først når den nye version af app er fuldt tilgængelig for alle brugere i alle appstores.
————-
Jeg forstår ikke helt det med : tilgængelig for alle brugere i alle AppStore.

Skal det forståes:
At det skal være tilgængelig i alle AppStore ?
 

Skolehaven

Well-Known Member
Normalt udrulles opdateringer i spil som dette gradvist til alle brugerne for ikke at presse serverne som opdateringen hentes fra for meget. Dvs at version 1.101 fx først bliver frigivet til 10% af spillerne så efter fx 8 timer til 10% flere indtil alle har den tilgængelig (og den i visse tilfælde herefter bliver påtvunget fordi spillet ellers ikke kan køre videre på din enhed)

Så når alle appstores har sendt den ud til alle brugere, så kan alle få adgang til den nævnte funktion.
 

Darla

Active Member
ening, fin opdatering , på linie med den nye nabohjælp. Så nemt at hjælpe med vidunderne uden at skulle lede i byen.. og dejligt man kan markere en favorit
 

Sputnik

Active Member
Jeg vil mene denne nye måde at give Vidunder støtte på, nok burde have været sat over til IPhone først og så denne forbedring til PC 1--3 opdateringer senere, da der er mere behov for at få denne mulighed på IPhone..
.
.
 

Eltina

Active Member
Mon det nye snart kommer til APP.
Jeg har en iPad hvor jeg har en BETA bruger som har alt det nye med vidunder hjælp.
Så loggede jeg på med live brugeren men desværre så er det stadig ikke muligt.
Det er 4 dage siden det blev annonceret.
Mon det først kommer med næste version. :-(
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg har først lige kunnet opdatere i dag, så jeg er i gang med det lige nu. Det har ikke været muligt for mig før nu. Personligt havde jeg heller ikke forventet at det blev aktiveret før i dag eller i morgen. Ganske enkelt vil man ikke risikere at spillet går ned i weekenden, så selv hvis man havde opnået 100% der ville man ikke turde gøre det. Det er ganske enkelt for dyrt at skulle reparere på noget i weekenden, hvis man kan gøre det indenfor normal arbejdstid.
 

Darla

Active Member
Jeg blev gjort opmærksom på en mulig fejl..testede det selv, og der er en fejl..eller mangel

Når man spiller på PC og donerer fra oversigten til et vidunder kan man ikke se at et vidunder er under opbygning, og smider man VP i et vidunder under opbygning så er de point tabt.. vi har lige testet det hos Sweet lions, var dog Du er Kongen medlem der gjorde opmærksom på fejlen.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tak for din rapport. Fejlen er opdaget, og bliver rettet med næste opdatering på torsdag.

Hvis man har mistet en eller flere formularer på den konto, bedes man kontakte support.
 
Top