• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.105

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

hoejec

Member
Jeg har hørt at man nu kan opgradere den gyldene afgrund videre fra level 30.
Level 31 koster kun 150T Månesten, 150T Platin, 150T Elvergummi og 265T Orker.
Til gengæld går man fra 1900T mønter til 1976T, ingen extra beboere og ingen extra ranglistepoint.
 

Sputnik

Active Member
Du kommer da ikke til at mangle Beboer..... Til den tid får du *Ungdommens Kilde* der yder flere %, flere Beboer og det giver vist nok mange tusind flere beboer ......
Som lvl 3 yder den over +25T beboer i min by. som lvl 4 går den over +30T beboer..
Min Gylden afgrund er kun lvl 24.... så jeg er rigeligt tilfreds....mit skift imellem lvl 24 og 25 på gylden afgrund giver kun knap 1500 beboer, så jeg stopper nok her en tid og fortsætter på *Ungdommens Kilde* der yder mange flere tusind beboer PR. lvl.
Jeg vil jo nemt kunne få *Ungdommens Kilde* op på lvl 10 eller 12 for det samme antal VP som Gylden afgrund kræver for de sidste 5 lvl.
Jeg tror jeg venter på at *Ungdommens Kilde* giver over +30% / +40% før jeg går op igen på Gylden Afgrund, den er for gammel i dag.

Gylden Afgrund giver for få beboer pr. lvl men dog guld nok.
.
 

Eltina

Active Member
Det er korrekt at flere bygninger Men ikke alle kan opgraderes til Lvl 35.
Gylden afgrund og bjergrådhus får ikke mere befolkning.
Innogames har besluttet at flere af vidunderne er det kun nogle af fordelene skal øges.
Jeg har haft gylden afgrund på lvl 30 meget længe. Gylden afgrund er også en % af de arbejdende befolkning. Dette kan kun ses på pc ved at åbne vidunderet og holde musen over tallene (tror nok det er befolkning)
Ungdommens kilde har jeg endnu ikke låst op for (først slut kapitel 15) Så Den ved jeg endnu ikke hvor givtig den er.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Priserne for de sidste 5 trin er ens for alle vidundere, modsat hvad det er de første 30 niveauer. Det får prisstigningen på gylden afgrund til at virke abnorm. Især når ikke alle fordelene videreføres. For eksembelvis labyrinten som er det største vidunder rent pladsmæssigt og dermed også den dyreste investering i VP efter den gamle norm, så virker prisstigningen langt mindre.
Men uanset så bliver det nok meget begrænset hvilke vidundere jeg selv vil overveje at tage over niveau 30.
 

hoejec

Member
Det lader til at i stort set er enige med mig
Det jeg vilde gøre opmærksomt på var bare.
hvorfor bruge tid på at udvikle 5 nye levels til Gylden afgrund og andre vidundere, når de koster så meget og giver så lidt, at der sansynligvis ikke er nogen der vil lave dem.
 

Sputnik

Active Member
Dem der kun har spillet i den tid vi har haft VP--Velsignelser får det nok ikke så svært , som dem der har spillet længere, da der hver uge fra start kunne samles temmelig mange VP-Velsignelser.
Vil tro når de når 15--16 sæson så er lvl 30 opnået på flere med reel spil, uden at have BOOST-profiler bagved, som adskillige har i dag.
.
.
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg kan kun sige at jeg med stor samsynlighed ikke kommer til at opgraderer så mange vidunder over lvl 30, da jeg finder prisen højest urimmelig i forhold til gevinsten.
fx Gylden afgrund så har jeg den kun for at hjælpe med befolkning, jeg har ikke brug for de mønter som den laver, jeg høster dem stort set kun når jeg skal lave møntsæk under eventyr.
andet eksempel: mit Dragekloster, har jeg for at hjælpe mine magiske enheder i turneringen og spiret, at jeg skulle få lidt flere mana for at bruge en formular har ingen betydning for mig.
Altså så ser jeg de fleste nye opgraderinger som ubrugelig i min by, det passer ikke til den måde jeg har valgt at spille og opbyg min by på. Det havde været dejligt om Innogames havde givet os mulighed for at vælge hvilken fordel vi ønskede i vores vidunder, når de nu ikke synes at vi skal have glæde af begge fordele..
 
Top