• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.107

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

Markmusen

New Member
Hvis jeg kan tillade mig at sige to ord.

Det er en af de nemmeste at komme igennem som ny spiller når *Granitmine* er lavet i opfind, så er der fri bane til at åbne op til *Kobberstøberi* og den tid der går, giver rigeligt med tid til at få indsamlet det nødvendige GRANIT.....

Hvis spillet skal ødelægges så alle kan komme igennem på kortere og kortere tid og til sidst på under 1 år så må i gøre det som i vil, men i dag kan de første 9 sæson klares af en nybegynder alene på 6 måneder..... fordi spillet allerede er svækket utrolig meget ...... det ender med at det er svækket så meget at det er uværdigt at spille.....

Spørg de oprigtige spillere (gamle) hvad de mener.
Der er mange der allerede er stoppet efter spillet er svækket til den grænse det var på for ½ år siden.
Nu går det nok yderligere ned ad bakke. ?
.
 

Eltina

Active Member
At første gæsterace er nemmere at komme igennem. Gør måske at nye ikke opgiver samtidig med de lære hvad gæsterace er.

I APP har jeg lige opdateret og kan så se den nye revikler design. Meget fancy om det giver bedre overblik er vel smag og behag.

Men jeg var i min gylden afgrund i fane oversigt trykkede på befolkning. Så kunne jeg se befolkning og % mm
Jah det er et at mine ønsker, at det man kan se på PC også er muligt i APP.
Håber så innogames kan genbruge det på fabrikkerne, så man i APP På fabrik kan se boost, formular, Føniks mm som kan øge produktionen på fabrik.
Det som er muligt på PC
 
Top