• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.113

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 
Nu har jeg aldrig set noget mere tåbeligt og tosset ..... sagt med søde ord.... HV. I. HE. HU. HEL. skal det til for,
at i har splattet alt ud med enheds-træning, så der kan trænes 15 hold på samme tid.
15 hold på 8 timer giver så sygt et kæmpemæssigt antal enheder at det er ubønhørligt dumt.

Træner jeg fortsat som jeg længe har gjordt siden *BRUN BJØRN* kom på,
vil jeg være oppe på 43 trænede hold på hver 12 time....... alle har kunnet klare 22½ enhed pr. døgn og nu sætter i det igen op til det dobbelte....
Hvornår fordobler i det så til over 65 hold pr 12 time...... husk det er kun øget 50% der går op på over 65 trænings hold.

Jeg forventer @Galadan kan komme med en temmelig god forklaring her til fordel for alle. (helt uden mærkelige søforklaringer.)
.
.
Med det nye turneringssystem der kommer, er det ligegyldigt om man træner 43 eller 22½ enheder pr. døgn.
De skal nok blive kvast, hvis man ikke stopper i tide.
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg synes at det er fantastisk at vi nu kan træne tropper alle 3 steder på samme tid, det giver mig mulighed for at bruge nogle af alle mine forsyninger til noget fornuftigt frem for at smide dem efter grossisten :cool:

- Hvorfor har man valgt at lave om på visningen turneringen, så vi nu kan se en provins mindre på hver side i oversigten..?
 

Silvertoe

Member
Pladder at komme med. ?? ... kan der ikke svares mere fornuftig må du hellere gå på pension og tage på plejehjem.

At man sætter træningsmuligheden op i denne grad og på denne måde tilintetgøres værdi af temmelig mange EVENT-BYGNINGER kaldes jo meget Ufornuftigt. :oops: ...... Vallorisk Tapperenhed----Orkstrategens område, de fleste benytter over 2 Byudvidelser til disse bygninger som nu er fjernet da de intet værdi har efter disse enheder kan trænes, den plads de fylder kan benyttes til en Kulturbygning der yder 3--4 x højere kultur med beboer.

Så lader man bare vær med at bygge de bygger og i stedet et værksted med mere forsyning og bruger den forsyning til at træne enheder, som før var trænet i EVENT-BYGNINGER.:oops:
Det er jo ikke smart at have så mange værksteder at der dagligt er for mange forsyninger, det er jo brug spild af plads og mangel på **???????** :p
manglers der forsyning er en enkelt velsignelse nok 1 eller 2 gange om ugen. :p

Er det skrevne ikke tydelig logik så stop med kommentarer, da det er synd for dig. (de fleste der konstant har arbejdet på og kun forsøge og modsige min person med ufornuft er på forhånd BLOKERET. (Usynlige for min profil.) @Galadan er oplyst dette.)

Det du skriver, giver så lidt mening, at det nærmest er synd for dig!
 

Sputnik

Active Member
underligt at det sker igen blot fordi jeg skriver en sætning så starter der negative svar selv fra ledelsen som man bad komme med en god grund. ?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej Sputnik.

underligt at det sker igen blot fordi jeg skriver en sætning så starter der negative svar selv fra ledelsen som man bad komme med en god grund. ?

"Selv fra ledelsen"? Er det mig du hentyder til? I så fald, hvor har jeg givet dig "negative svar"? Du kaldte mit svar til dig for "pladder" og siden har vi så vidt jeg ved ikke været i kommunikation.
 

DeletedUser235

Guest
@Galadan Lækkert at vi nu kan træne i alle 3 militære produktions enheder samtidig, det er dog lidt synd at I ikke har fået timeren til at virke ordentligt, eller er det tiltænkt sådan som det er?
Hvis man som aktiv spiller spiller logger ind efter at en militær produktion er blevet færdig(tropper) vises den næste i køen med fuld tid tilbage, hvis denne slettes ( på det røde kryds) vises den næste i køen med den korrekte tid. Dette fungerer kun hvis hvis man har mere end 1 tilbage i køen. Problemet er på alle 3 bygninger.
 
Top