• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.147

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

bambi

Active Member
Er det kun mig eller virker funktionen med start i flere Arsenaler på en gang ikke - kan sagtens markere for at der skal startes i flere, men det er kun den ene som sættes i gang alligevel :(

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Er det kun mig eller virker funktionen med start i flere Arsenaler på en gang ikke - kan sagtens markere for at der skal startes i flere, men det er kun den ene som sættes i gang alligevel :(

/bambi

Jeg har lige testet, det virker fint i min by. Dine arsenaler er på samme niveau?
 

bambi

Active Member
Jeg har lige testet, det virker fint i min by. Dine arsenaler er på samme niveau?

Hej Galadan,

Ja, de er alle på Niveau 41 - må se om det stadig er det samme når jeg skal have sat dem i gang igen her i eftermiddag.

/bambi
 

bambi

Active Member
Hm, meget mærkeligt - virkede ikke igen ved mig - kan det mon være fordi de kører forskudt nu - opdagede det nemlig ikke første gang, så nu kører den ene med 4 timers forskel .. må prøve at lade det være dem alle sammen som skal startes på en gang igen for at se om det kan gøre en forskel.

/bambi
 

bambi

Active Member
Så lykkedes det - tog en gang <CTRL> + <F5> først og så kunne jeg sætte gang i alle Arsenaler på en gang også selv om jeg kun sætter gang i et enkelt først.

Så bare "lokale problemer" :)

/bambi
 

bambi

Active Member
Nå, nu bliver det noget mærkeligt - skulle lige have sat Arsenalerne i gang igen og nu kunne jeg igen ikke gøre det på dem alle sammen, så det blev en for en .. tjaa, nu har jeg været vant til at gøre det sådan i lang tid, så kan vel godt fortsætte med det, hvis det kun er mig som har det problem.

/bambi
 

bambi

Active Member
Så tror jeg, at jeg har fundet ud af hvor problemet ligger henne - når jeg prøver at sætte flere produktioner i gang og trykker på en genvejstast er det kun den enkelte som bliver sat i gang, men hvis jeg trykker med musen på produktionen er det dem alle som bliver sat i gang.

Mener at jeg kan huske at det også var sådan på en anden type, da det kom i gang på dem, men senere blev ændret til at det også er alle ved genvejstast ...

/bambi
 

Tordhrano

Active Member
Man får det indtryk at der ikke er meget genbrug eller nedarvning. Godt nok har mange bygninger de samme features... det er bare ikke helt det samme og man skal lige huske at arsenaler er lidt anderledes end værksteder som er anderledes end fabrikker - og fabrikkerne er endda ikke enige indbyrdes om hvordan produktionerne ligger i forhold til hinanden.
 
Top