• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.162

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

Eltina

Active Member
i APP
tusind tegnet punktum er ændret til komma (amerikansk)
i øverste linje og vare beholdning
A6321D31-BA2E-4E85-93B6-9CC61C600A3D.jpg
 
Senest redigeret:

Eltina

Active Member
Jeg kunne godt tænke mig noget andet, end alle de artefakter i spiret, jeg ikke kan bruge til noget, da jeg har bygningen i trin 10.
fint nok til alle dem der er startet en by, efter event er startet og ikke har bygningen og derfor også skal bruge artefakterne.
 

Sputnik

Active Member
Nu skal alt ikke bare indrettes til fordel for de 30---60 største spillere, det er jo et væsentligt mindretal.

Der skal også tænkes på flertallet som ligger imellem 61 og op til 5000 samt endnu længere ude.
At udelukkende tænke på sig selv er temmelig uhøfligt i DANSK natur og adfærd.
 

Silvertoe

Member
Nu skal alt ikke bare indrettes til fordel for de 30---60 største spillere, det er jo et væsentligt mindretal.

Der skal også tænkes på flertallet som ligger imellem 61 og op til 5000 samt endnu længere ude.
At udelukkende tænke på sig selv er temmelig uhøfligt i DANSK natur og adfærd.
Jeg tænker at alle - store som små - spillere kan og bør melde ind. At italesætte natur og adfærd vender vel fingeren tilbage til afsender, eller hur?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
AL feedback er velkomment - Det er ganske naturligt, og med i udviklernes betragtninger, at spillernes feedback kommer fra deres individuelle udgangspunkt i spillet.
 
Top