• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.85

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

Tordhrano

Active Member
Galadan sagde:
Menuen i toppen er ikke længere gemt væk når du åbner et andet vindue
Dejligt! Det vil gøre en del opgaver lettere.
Galadan sagde:
Når et møde er færdiggjort i en turneringsprovins, er det ikke længere nødvendigt at bekræfte en besked om at man har modtaget turneringspoint.
Til gengæld virker det som om, at når det sidste møde i en turneringsprovins er gennemført, kommer beskeden om belønning for at gennemføre provinsen før kamprapporten for sidste kamp - det virker lidt mærkeligt.
Galadan sagde:
Frem for at fokusere på spillerens portræt, er fokus nu på typen af besked
Her havde jeg hellere set at forslaget fra @Sputnik om at give vinduet med beskeder flere faner blev gennemført eller alternativt mulighed for at filtrere på typen af beskeder - og gerne mulighed for at se beskeder om nabohjælp minimum to dage tilbage.
 

DeletedUser367

Guest
Det er desværre vist ikke en filtrering, blot et ikon til info om, hvilken type meddelelse det er. Jeg havde håbet på at det ville være en filtrerring, som det er nu, er det næsten rent spild ;)
 

Eragon

Well-Known Member
Havde vi så bare fået muligheden for at slette di meddelelser som vi ikke ønskede at gemme, på samme måde som vi kan slette beskeder.
 

DeletedUser461

Guest
som det er nu, er det næsten rent spild
Jeg er stort set enig... det eneste er brugen af ordet "næsten" - hvis det ord ikke havde været brugt i sætningen, havde jeg været helt enig ;)

Denne nys funktion:
upload_2019-8-11_19-2-16.png

ved jeg ikke helt med... for mit vedkommende er den unødvendig, da jeg søger efter handler ud fra først min klan, så mine egne boost-varer...

Mht. til app'en, så er jeg rigtig glad for den funktion, hvor man kan starte alle sine værksteder på én gang. Så mangler der kun, at man kan gøre det samme med sine fabrikker OG at denne funktion også bliver tilgængelig i browser-versionen.
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg ser heller ikke nogen fordel ved denne nye funktion..!
Havde jeg i stedet kunne sorterer handler efter vare gruppe, så jeg ikke er nød til at gå alle handler igennem for at se om der skulle være en handel med T1 til T1 for selvom jeg måske ikke selv har brug for disse vare, når jeg går på marked så er det for at se om der er nogen som kan bruge mine boost vare, så hjælper jeg gerne andre spiller, men jeg tager ikke skæve handler som mit marked desværre er over fyldt med.

ønsker en funktion der kan frasorter disse skæve handler.
 
Top