• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.90

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

Johso6

Member
Efter opdateringen er gennemført, er der fejl i høst af guddommelig frø, når jeg høster guddommelig frø fra min handelsmand, kan jeg se at der høstes ca. 3.200 stk. men mit lager stiger kun med ca. 1.500 stk. høst bonussen kommer ikke med på mit lager, hvilket gør at det tager meget længer tid at samle guddommelig frø.
 

Johso6

Member
Lige en rettelse til min ovenstående kommentar, når jeg høster guddommelig frø på PC´en er der ingen problemer, men hvis jeg gør det i APP´en kommer bonussen ikke med.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Heller ikke efter du logger ind igen? Tingene foregår jo ikke faktisk på din enhed, så hvis appen viser en fejlagtig opdatering (mindre grafisk fejl) så vil det stadig være korrekt på selve serveren, hvor du trækker dataene fra, hver gang appen eller din browser opdaterer.
 

Johso6

Member
Nej heller ikke når jeg har logget ind, normalt følger tingene med i APP´en men ikke denne gang.
Nu har jeg lige igen høstede guddommelig frø via PC´en, da jeg lige nu er på et punkt hvor jeg har brug for de ekstra (bonus) guddommelig frø, men denne gang talt den heller ikke bonussen med da jeg høstede, selv om det var på PC´en jeg gjorde det.
Før jeg høstede havde jeg 32.919 stk. og efter jeg høstede har jeg 34.248 stk. guddommelig frø, indsamlings bonussen er på 1.539 stk. hvis man trækker de 2 tal fra hinanden har jeg kun høstede 1.329 stk. guddommelig frø hvilket heller ikke giver mening, da jeg tidligst kan høste når der er 1.501 stk. guddommelig frø.
Der med må der være et eller andet helt galt, se nedenfor.

Guddommelig frø.jpg
 

Skolehaven

Well-Known Member
Umiddelbart vil jeg stadig satse på at det er en grafisk fejl eller at du glemmer at trække de frø fra du bruger på fx produktionen af henfaldsvarer. Men jeg er sikker på support kan svare på netop dette :)
 
Top