• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Feedback og kommentarer, version 1.93

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Her vil vi meget gerne høre jeres ris, jeres ros og jeres kommentarer. Giv los!

Informationerne om opdateringen findes her.
 

Sputnik

Active Member
Nu efter den seneste *opdatering* er det sket at enkelte af mine profiler og enkelte af mine bekendte medspillere har fået denne opdatering med, som lader dem enkelt-klikke og give nabo-støtte.

Jeg er forbavset over at det sker på denne måde at kun enkelte får visse opdateringer ad gangen..?
Det ligner et eller andet *navn-sorteret* system, da visse profiler på samme browser har denne opdatering men ikke andre.. ??

@Galadan er det muligt at forklare hvad der sker her....:oops:

.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Hvis ikke alle har det, så hedder det en A og B test.
Altså en test af hvordan en ny funktion fungerer og påvirker spillet. Så der er en kontrolgruppe der ikke har funktionen og en testgruppe som har den og så ser man på hvordan deres aktivitetsniveau udvikler sig.

Ved en tilfældighed opdagede jeg at jeg selv har den, men det er så indgroet en vane at lave det fra appen at jeg kun har brugt det den ene gang.
 

Sputnik

Active Member
Jeg bruger ikke IPfone ofte da det for mig er en tåbelig maskine, og yder kun nabo-støtte 4-5 gange ugentlig, men det ville stige hvis det kom på PC med dette system.... :)
.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Nu efter den seneste *opdatering* er det sket at enkelte af mine profiler og enkelte af mine bekendte medspillere har fået denne opdatering med, som lader dem enkelt-klikke og give nabo-støtte.

Jeg er forbavset over at det sker på denne måde at kun enkelte får visse opdateringer ad gangen..?
Det ligner et eller andet *navn-sorteret* system, da visse profiler på samme browser har denne opdatering men ikke andre.. ??

@Galadan er det muligt at forklare hvad der sker her....:oops:

.

Det stammer tilbage fra opdatering til version 1.92 - Her vil du kunne læse følgende:

  • Vi fortsætter vores indsats med at forbedre brugerfladen i spillet med små ændringer. Nogle af disse ændringer bliver kun synlige for en lille procentdel af spillerne i første omgang, så vi grundigt kan teste hvilken effekt de har på spillets generelle drift. Aktiveringen af disse er adskilt fra selve opdateringen.
 
Top