• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Fejl-funktion/visning købmand mm.

DeletedUser277

Guest
Er der andre, der efter sidste opgradering, oplever følgende fejl? :

1: Købmanden kan ikke åbnes ved brug af vægten (nogen gange virker log in og ud, men ikke altid)
2. Når du peger på dagens premie, fremkommer der en laaang tekst i stedet for visning af værdi.
3. Spillet lukker simpelthen ned og siger: "Der opstod en fejl ...... etc"

Goldy
 

Skolehaven

Well-Known Member
1 har jeg ikke prøvet
2 Har jeg ikke prøvet men har hørt om en der havde problemer med visningen af dette
3 har jeg prøvet når jeg tager en kamp på auto og at det tager over 20 runder for ai at gøre dette færdig. Dette er dog til min viden en kendt fejl som der arbejdes på
 

DeletedUser277

Guest
Har, efter jeg har skrevet mit indlæg, hørt at jeg ikke er den eneste, der har problemer med vægten :(
 

DeletedUser277

Guest
Ja jeg bruger firefox, da Chrome også har en hel række problemer med Elvenar. Det er grunden til, at jeg tidligere i min "Elvenar karriere" skiftede til Firefox

Men jeg må vel forsøge Chrome igen, da fejlene maksimere sig, og det er mere end træls
 

DeletedUser277

Guest
Så blev Chrome afprøvet igen.
Nu husker jeg kun alt for tydeligt, hvorfor jeg forlod denne browser til spillet. Det tager 10 somre og en isvinter at besøge store spillere og spillet krasher langt oftere end ved Firefox. Såååå

Hellere ikke kunne se dagspremierne og bruge bygningen til købmanden end vente i umidelige tider på nabobesøg. Spillet udfordre i forvejen min tåldmodighed til det yderste :(
 
Senest redigeret af en moderator:

Skolehaven

Well-Known Member
Tjae jeg er skiftet til EDGE/IE hvilket er virkeligt bekymrende... Jeg som ellers havde sværget aldrig igen til det :(
 

DeletedUser277

Guest
Kender den ikke, men det kan, ser det ud til, blive nødvendigt, hvis en skal fortsætte med at spille :confused:
 

Skolehaven

Well-Known Member
Den er det der grimme E nede i menu linien hvis du kører windows... Den browser ingen bruger til andet end at hente en anden browser med :D
 

DeletedUser277

Guest
Ja, det må efterhånden være løsningen Skolehaven.

Jeg er tæt på at få "spat", nu kan man heller ikke længere se hvad kulturbygningerne er værd under bygninger.

Vil se om det hjælper, ellers ved jeg snart ikke :mad:
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg bruger Chrome uden problemer - men hvad jeres problemer kan skyldes er svært at sige på stående fod.
 

DeletedUser277

Guest
Tror måske den nye opgradering har løst nogen af problemerne, men lad os nu se :)
 
Top