• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Fejl i App´en i forbindelse med dyrekreds begivenheden

Johso6

Member
Hvis man bruger APP´en kan man ikke samle nøgler i byen, var først på computeren og opdagede at begivenheden var startede, der lå en del nøgler i min by som jeg kunne samle op, 5 - 6 timer sener var jeg inde via APP´en for at høste og genstarte mine vare produktioner, men der var ingen nøgler i min by, jeg startede computeren med det samme og logge ind i spillet, og kunne der høste 8 nøgler.
Nøglerne kunne jeg ikke se via APP´en men kun via computeren.
Hvilket gør at man er nød til at være på computeren for at få de ekstra nøgler, som der mindst kræves for at kunne få de genstande der skal til for at opgrader bjørnene.
 

Tordhrano

Active Member
Jeg har haft samme oplevelse i tidligere begivenheder. Det plejer at hjælpe at genstarte appen. For mig er det sket når appen har kørt i baggrunden i stedet for at være lukket.
 

Johso6

Member
Genstarter APP´en hver gang, den kører aldrig i baggrunden, men prøvede at afinstaller den og geninstaller den, det virkede, men surt at man skal afinstaller og geninstaller
 
Top