• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Fejl i opgave 23 i Hovedløs Halloween

DeletedUser461

Guest
Opgaven lyder: "Gennemfør 24 møder i provins eller turnering."

"Gennemfør" plejer at betyde at det er lige meget om man kæmper eller betaler med vare. Og det gør sig også gældende i turnering, men ikke provins. Jeg klarede denne opgave via turnering, og det var lige meget om jeg kæmpede eller betalte. Har ikke prøvet med kamp i provins, men prøvede med at betale og her blev møderne ikke regnet med i opgaven.

VH
deems
 

bambi

Active Member
Tænker at det måske kan skyldes at det enten skal være 24 møder i Provins eller 24 møder i Turnering - altså man ikke kan tage nogen i Provinserne og andre i Turneringen.

/bambi
 

DeletedUser548

Guest
Jeg har lige oplevet det samme.
Det er 24 møder i provins - ikke turnering, men de tæller ikke med i Halloween-opgave 23. Er lige gået glip af 8 point her. Det skal da rettes, ellers er der ingen som når i mål med Halloween-eventet.... :-(
 

DeletedUser548

Guest
Rettelse til ovenstående:
Det virker i turneringen, men ikke i provinsudvidelserne....!!!
 

Eragon

Well-Known Member
Det er normalt i opgaverne, at hvis man kan vælge mellem 2 løsninger, så er det sådan, at man ikke kan dele den op og tage halvdelen på den ene løsning og den anden halvdel på den anden løsning..
 
Top