• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

fejl i spillet fundet

DeletedUser370

Guest
hej fandt en uheldig fejl for ansøgte broderskab på opfording og var så afvist efter nyt login var jeg optaget og uheldigvis tog jeg det som dårlig humor og bsatte spiller liar på ignore så det må i gerne rette og fjerne den blokering desuden kommer der fejl i visning når man markere uden at trykke med musen over feks kaserne så står værksteder markeret i feltet eller omvendt med andre markerede steder og lige en undskyldning for jeg satte Liar på ignorer håber snart det bliver rettet tak
 

Skolehaven

Well-Known Member
Du vil formentlig være nødt til at skrive en ticket til support i stedet. På den måde har de direkte adgang til den administrative del af spillet og kan hurtigt fjerne eventuelle spillere fra din ignorer liste.

For at skrive til support kan du åbne menuen nedrst til højre og klikke på spørgsmålstegnet. Så kommer du til en side med generelle spørgsmål og svar. Bare klik på det gule felt, hvor der står kontakt os og udfyld felterne ;)
 

DeletedUser370

Guest
hvor finder jeg den rubrik jeg sender en ticket til supporten ?
 

DeletedUser

Guest
hej

Jeg vil desværre ikke kunne replikere denne fejl da den er fra 2017, jeg håber derfor det er ok jeg flytter tråden i forbindelse med oprydning
 
Top