• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Fejl ved chatten?

DeletedUser461

Guest
Hejsa.

Jeg, og flere fra min klan, har bemærket, at når vi har skrevet noget i chatten, kommer teksten ikke frem i eget chat-vindue, hver ved tryk på "Enter" eller ved at klikke på det grønne enter-mærke. Først når spillet er genindlæst, kan teksten læses i chat-vinduet.

Dette gælder for PC-version. Har ikke testet på mobil.app.
 

DeletedUser

Guest
Hej

Jeg har lige testet og oplever ikke fejlen på chrome, hvilken browser anvender du/i
 

DeletedUser461

Guest
Hmmm... det er med Chrome, jeg oplever fejlen. Har lige prøvet med Explorer, og der har jeg ingen problemer :confused:

Jeg bruger Version 69.0.3497.100 (Officiel version) (64-bit) af Chrome, hvis det gør nogen forskel.
 
Senest redigeret af en moderator:

Eragon

Well-Known Member
Jeg har samme problem hos mig, og det har hele mit broderskab..
Ingen kan se hvad de skriver, før spillet er genindlæst... Det er ikke så ment at holde gang i en samtale, når man hele tiden skal genindlæse.

Problemet opstod, da høstfesten gik i gang.
har prøvet både på chrome og explore
 

DeletedUser461

Guest
Har nu samme problem i Explorer her til morgen. Har også en melding fra en klan-fælle, som har samme bøvl med Edge.
 

DeletedUser634

Guest
Samme fejl her - i explorer, Firefox og Chrome.... Og nu har det stået på i 2 døgn... alle i mit Broderskab oplever problemet.... Det er meldt ind til Support torsdag aften... Mon vi får kigget på udfordringen - som ganske rigtigt opstod, da Høstfestivallen blev sat igang.

Please.... mit Broderskab er ved at blive desperat over, at vi ikke kan kommunikere til hinanden.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, sjovt jeg ikke kan reproducere fejlen, men glæder mig at høre det er meldt ind til support :)

Jeg prøver lige at gå på windows og se om jeg kan reproducere ups'eren (jeg kører primært chrome på en linux debian)

Uanset om jeg kan eller ikke, er der så mange meldinger fra jer at jeg flytter denne tråd til bekræftede fejl :)
 

DeletedUser634

Guest
Tak Khatar - dejligt at den bliver sendt afsted, - problemet er fortsat i Junior League - for alle medlemmer - med mindre de bruger App´en. Ghaladan har fanget beskeden som er sendt til Support - jeg satser på, at der kigges dybt i "kagedåsen" ;-)
Det kan dog undre max. at det her issue opstår 7 ud af 10 gange, når der igangsættes Events (primært) men det er også set ved Eventyr-opstart.... kan der være en "rød tråd" et sted, - der knækker, når der opstartes "indrul" af Event? Bare en tanke.... der røg på skrift ;-)

Og når #brok# så er slut - skal der da også med her..... Hvor er det FEDT, at vi har en Moderator, der kærer sig og er handlekraftig :) RESPEKT herfra :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hej allesammen

Der arbejdes stadig på at lokalisere kilden i kodningen der forårsager chatproblemerne... og denne uhensigsmæssighed kan selvfølgelig kun beklages.

Trods sagens alvor, kan jeg dog ikke lade være med at tænke på hvordan tyskland plejer at bryste sig af germen Engineerity... og håber i alle kan dele en lille latter med mig i dette :)
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej alle.

Jeg beklager meget de udfald vi har på chatten i øjeblikket. Udviklerne arbejder på at lokalisere problemet, men da det er ret vanskeligt at finde sammenfald mellem de spillere der er ramt, er det desværre tilsvarende vanskeligt at finde en løsning. Rent teknisk havde det været nemmere hvis alle spillere var ramt, men det er jeg selvfølgelig omvendt glad for ikke er tilfældet på vegne af de spillere der stadig har deres chat.

I løbet af torsdag fandt de frem til en mulig årsag, men det kræver en del tests - Den mulige fejl optræder kun ved få (eksempelvis 16 ud af ~45.000 på den tyske server), men kan desværre "smitte" en hel chat så alle deltagere oplever problemer.

Jeg er ked af at i har skulle klare jer så længe uden chat, men håber i kan holde ved lidt endnu. Vi mistænker at problemet er mest fremtrædende i den nyeste udgave af Chrome, men jeg ved en del af jer har testet i flere browsere uden held - Dét kan så måske til gengæld skyldes at en anden spillers problemer har lagt chatten ned for hele jeres broderskab. Jeg lover at give lyd fra mig så snart vi har nyt.
 

DeletedUser218

Guest
Efter opdateringen i mandags, har vi ikke haft nogle problemer, i Det Høje Nord med chatten. Og vi fik også vores efterårs tema, tak :)
 
Top