• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Fejl ved køb af VP i anden spillers vidunder

DeletedUser367

Guest
Her til aften skulle jeg donere 15 vp i en anden spillers vidunder, men jeg havde kun 14 i baren, så jeg trykkede på + og blev ført ud til det sædvanlige køb VP billede. Jeg trykkede køb, gik tilbage, men havde ikke fået et VP som forventet, så prøvede jeg igen og stadig ingen VP.
Tredje gang holdt jeg så øje med om der blev trukket guld og det gjorde der, men jeg fik stadig ikke det købte VP.

manglende vp 1.jpg


manglende vp 2.jpg
 

bambi

Active Member
Hej Hyrdinden,

Når du er inde på et Vidunder og køber VP, så bliver de købte VP ikke lagt til din VP bar, men bliver i stedet lagt direkte ind på Vidunderet - har du lagt mærke til om de ikke blev tilføjet til Vidunderet?

/bambi
 

DeletedUser

Guest
jeg må indrømme jeg også venter med spænding på svaret :) så frem de ikke blev tilføjet må du meget gerne kontakte support :)
 

DeletedUser367

Guest
Hovsa, det må I undskylde - havde slet ikke set der var noget jeg skulle ind og svare på.
Jeg lagde ikke mærke til om de blev tilføjet den aften - men jeg har senere prøvet i et andet vidunder og der så det ud til at de blev tilføjet. Så mon ikke også de gjorde det den aften :)
 
Top