• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

ferie tilstand

Eragon

Well-Known Member
Nu hvor der kommer flere og flere ting som der er henfald på, og så kræver at man er rimelig aktiv hele tiden, for at man kan holde sit lager oppe og få det til at vokse bare en lille smugle, så vil jeg forslå at vi får mulighed for at kunne sætte vores profil på FERIE stilstand


Jeg forslår at FERIE kunne forgå sådanne her:
- de første 24 timer vil det være uændret, altså der vil være normalt henfald (det er for at undgå misbrug)
- når de 24 timer er gået og der ikke er logget ind i mellemtiden, vil byen stå stille, det betyder at der ikke produseres flere tropper, vare, forsyninger eller andet.
- når de 24 timer er gået og der ikke er logget ind i mellemtiden, vil der ikke forekomme nogen henfald af være, frø, mana, unurium eller andet.
- hvis der logges ind på profilen, så ophæves ferie tilstanden og kan først gentages igen efter 30 dage.

Det er ikke så sjovt at alt det som man har samlet sammen er pist væk, når man kommer hjem efter 14 dages ferie. det er ialt fald noget som kan få mig til at overveje at finde et andet spil og hygge mig med.
 
Top