• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Flere kister i turneringen

Eltina

Active Member
Vi har 35 timer tilbage af turneringen og i vores broderskab har vi alle 10 kister.

Hvis det er muligt kunne antallet af kister øges.
Gevinsten i de 10 der findes nu skal forblive, men måske 5 mere.
Der er mange broderskab der tager de 10 kister. Så lidt flere kister ville være godt.
 

Sputnik

Active Member
Jeg vil mene der bør beregnes ud i % hvor mange *AKTIVE* klaner der får 10 kister før der sker ændringer....
Jeg tvivler ikke på at det vil være hyggeligt for de 6--10 mest aktive klaner at få 12--15 kister at gå efter, men tænk lige over hvor mange der har chance for at komme så langt af alle klaner.

Mange vil se spillet som et dårligt spil at spille når de opdager hvor få der kan komme til enden i Turneringerne.

Ved siden af skal spillet ikke indrettes så spillere bliver tvunget til at bruge penge på diamanter for at kan indrette sin by ordentlig.
.
.
 

Eragon

Well-Known Member
Hvis et broderskab er fyldt helt op, så kræver det kun at alle spiller i gennemsnit tager 1600 point at få alle 10 kister....

Jeg tror at det vil være muligt for en del broderskaber at komme over, og hvis der var noget godt at gå efter i kisterne, så ville flere også arbejde sammen for at nå de atraktive præmier.

Jeg vil støtte op om forslaget om flere kister i turneringen.
 

Sputnik

Active Member
Hvis et broderskab er fyldt helt op, så kræver det kun at alle spiller i gennemsnit tager 1600 point at få alle 10 kister....

Jeg tror at det vil være muligt for en del broderskaber at komme over, og hvis der var noget godt at gå efter i kisterne, så ville flere også arbejde sammen for at nå de atraktive præmier.

Jeg vil støtte op om forslaget om flere kister i turneringen.


Det står som forventet her at alle kan alt.:)

Jeg ved at alle kan ikke alt, derfor skriver jeg det jeg gør, som nok er svært at forstå for en der ikke forstår alt.
Det er ikke alle der kan gå op og gå på 1. pladsen og holde sig der, selv om enhver anden prøver at komme foran i en turnering,
som du nok husker lille ven, men sådan er det bare.;)

1600 point er for mange mere end det dobbelt af hvad de kan klare.;)

Ved siden af er det heller ikke ret mange klaner der har 2--6 medlemmer som er lavet til at kun spille efter turnering for selve klanen, for at de kan komme op på 10 kiste i klanen, det er der jo en flere klaner der har for at kan komme derop.
Derfor er der ikke mere end 15--18 spillere i en klan der har 25 medlemmer.....temmelig logisk. :D
.
.
 
Senest redigeret:

Eltina

Active Member
I det broderskab jeg lige har været i var der ca 15 bruger der var aktive i turneringen.
De sidste lå på 500 point.
Der er jo ikke et krav, at man skal tage 10 kister (eller flere kister hvis det øges).
der skal jo være bedre gevinster jo højre man kommer, så broderskabet må arbejde sammen.
Jeg bruger kun kriger og får mellem 1000-1600 afhængig af uge.
 

Sputnik

Active Member
I det broderskab jeg lige har været i var der ca 15 bruger der var aktive i turneringen.
De sidste lå på 500 point.
Der er jo ikke et krav, at man skal tage 10 kister (eller flere kister hvis det øges).
der skal jo være bedre gevinster jo højre man kommer, så broderskabet må arbejde sammen.
Jeg bruger kun kriger og får mellem 1000-1600 afhængig af uge.
Eltina,

jeg forstår du benytter kriger, men jeg betaler mig igennem de første 7--10 da det er billiger end at miste en ½ enhed-----

Resten af turnering er det spild af varer at betale **under bordet** og det kan nemt kæmpes med enheder resten af turnering....
altså ihvertfald med mine *Vidundere* tilføjet.... kun hvis jeg går over 30 runde i 2 sæson benytter jeg en
**Løssluppen enhedsopgradering** 125% liv = +25% liv. :)

@Eltina jeg er sikker på at det også drejer sig meget om hvordan og hvor dygtig man er til at læse hvad man skal sætte op mod fjenden og her er der forskel på alle.... Jeg kender faktisk en der aldrig kunne komme over 450--500 , men idag efter 1½ år i hjælp fra mig er spilleren kommet op til ca. 1700--2200 når der bliver sat energi på.

Det er derfor jeg ikke gider høre på såsom at man *bare* skal have 1600 point.
.
.
 
Top