• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Flere oversættelser

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tak for rapporterne. De skulle gerne blive opdateret med morgendagens opdatering.
 

Tordhrano

Active Member
Ved afslutning af begivenhedens opgave 5: "Har du set egerne, der kommer fra dalen?" Her menes vist "egernene" med mindre dalen er kendt for sine hjulmagere.
 

Tordhrano

Active Member
Under Opfind: Fra kapitlet Troldmænd og Drager (burde være "drager" med lille "d") hedder alle teknologier der forøger gruppestørrelsen "Opgradering af gruppestørrelse 3".
 

Tordhrano

Active Member
I vinduet Bygninger er der en fane "Boliger"... som har mange spændende bygninger, men så vidt jeg kan se ingen boliger. Måske ville "Gæster", "Gæsteracer" eller "Kolonier" være bedre.
 

Tordhrano

Active Member
Der mangler oversættelse af "Winter Set" i beskrivelsen af Isbjergtrold:
upload_2017-12-4_12-38-54.png

Jeg er heller ikke begejstret for "Isbjergtrold" selvom det nok er det tætteste man kan komme på Ice Mountain Troll. Gletschertrold eller frostbjergtrold ville måske være bedre bud.
 
Senest redigeret:

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
At opgaverne i starten fremstod på engelsk skyldes en central fejl - Det skete på alle servere.

Resten af dine forslag vil jeg tage med videre - Som altid skal du have tak for den megen feedback. :)
 

Tordhrano

Active Member
Nu hvor der er kommet flere kræfter kan vi måske få styr på gruppestørrelserne?
Jeg mener også stadig at "Boliger" (fane i byggemenuen) ikke er den bedste oversættelse af "Settlements" når nu ingen af bygningnerne i menuen drejer sig om boliger. "Gæsteracer" kunne være et bud.
...og så er der lige det elegante fyrsted (todøgns stålproduktion) som måske skulle være et ilsted eller et fyr, kamin, brændeovn, kakkelovn.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tjek - Jeg beklager tråden har været syltet lidt.

Gruppestørrelserne bliver rettet med næste opdatering, det vil sige på torsdag - Der skifter "Boliger" også navn til "Gæsteracer" i byggemenuen.

Elegant fyrsted bliver til "Elegant ovn".

Igen, tusind tak!
 
Top