• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

for mange mønter .

DeletedUser291

Guest
har lige sat en efterforskning igang som kostede 730 000 mønter . men der blev hævet 2 700 000 mønter . det er ikke første gang at det sker . så det skal der nok kikkes på .

mvh plerik
 

DeletedUser277

Guest
Plerik, det fatter jeg ikke, mener du at kostede dig så meget at udforske en provins? o_O
 

DeletedUser291

Guest
ja den koster normalt de 730 000 mønter . den trak bare lidt meget ekstra denne gang .
alle mine provinser ligger med en sum fra 740 000 mønter og op til 2 100 000 mønter nu for at åbne .
 

DeletedUser277

Guest
Hej Plerik

Prisen afhænger af hvilken ring, du åbner nye provinser i. Det kan i min option KUN betale sig, at åbne provinser, der ligger tættest på dig.
Åbner du længere ud, koster det dyrt og du kan formentlig ikke slå tropperne med din nuværende styrke.
Ring nr... ses på prisen, samt når du åbner, kan du se hvor mange VP du får pr sejr.
Goldy
 

DeletedUser291

Guest
jeg åbner for en ny provins i døgnet nu . og hvis at jeg ikke kan slå dem så forhandler jeg mig bare igennem . har jo ellers ikke noget at bruge mine varer til . da jeg ikke deltager i turneringerne syntes at præmierne er for ringe i forhold til indsatsen . kunne da forstå hvis at vi fik et videns point for hver sejr / forhandling .
 
Top