• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

forskning

BoChri

New Member
Du kan sagtens vente til senere med at bygge dem - ikke noget problem ;-))
Når de kan laves til level 24 kan de lave besjælede varer - og hvis du har silke som boost nu, vil du får boost i krystal til den tid.
Der er det en god ide at få lavet 2-3 fabrikker klar lige inden du kan få dem på level 24.
 

Darla

Active Member
imellem hver gæste race lavede jeg på mine ikke boostede fabrikker. Da jeg laver Spiret vinder jeg mange send på lager spells så kunne hive dem ind og ud..da jeg så skulle bruge dem var de lvl 23 og kunne lave dem til lvl 24 og lave besjældede varer med det samme ( obs de kræver mange bebore, husk det)
 

Leifotto

New Member
Jeg startede d. 3-jan så er ganske ny i spillet, derfor mange spørgsmål som trænger sig på, selv efter at have studeret WIKI, så er rigtig glad for at få del i jeres erfaring.
Her kan i se hvor jeg er nået til nu https://prnt.sc/y04h0t.
Kampe/forhandling for at åbne provinser de første 3 "tror i kalder dem cirkler på verdenskortet" gik meget godt, men kampe derfra ser noget uoverskueligt ud, hver gang jeg får opgraderet gruppestørelse bliver modstanden forøget, så det føles som om man er 2 skridt bagud hele tiden.
Gode råd modtages med kyshånd :)

Hvor mange fabrikker er nødvendige, man er jo i pladsmangel hele tiden ?
MVH.
Leifotto
 

Darla

Active Member
der er ikke et fixed svar til antal af hvad du skal have.. du skal have så mange at din byer fungerer, inden for den begrænset plads man har..så det er med at tænke sig om og bygge *smart*.. gode tetris evner er en fordel :-D Byg kun dine boosted varer !

Ang kampe på verdenskort. Pas på du ikke kommer for langt ud for hurtigt. tag de provinser der er nødvendige for at komme videre til næste kapitel, og ikke flere. De færreste kan kæmpe røde provinser med en hær, så de fleste forhandler disse. Der kommer en del events i spillet, hvor det er en fordel at have nogle provinser tilgængelig for at løse de opgaver eventen kræver. Det er ok at spørge løs..vi elsker at svare MEN prøv at finde et godt aktivt Broderskab, det gør spillet sjovere og så er der nogle der kan svare på alle dine spørgsmål

Spørg endelig igen hvis der i svaret her er ord du ikke forstår .
 

Leifotto

New Member
der er ikke et fixed svar til antal af hvad du skal have.. du skal have så mange at din byer fungerer, inden for den begrænset plads man har..så det er med at tænke sig om og bygge *smart*.. gode tetris evner er en fordel :-D Byg kun dine boosted varer !

Ang kampe på verdenskort. Pas på du ikke kommer for langt ud for hurtigt. tag de provinser der er nødvendige for at komme videre til næste kapitel, og ikke flere. De færreste kan kæmpe røde provinser med en hær, så de fleste forhandler disse. Der kommer en del events i spillet, hvor det er en fordel at have nogle provinser tilgængelig for at løse de opgaver eventen kræver. Det er ok at spørge løs..vi elsker at svare MEN prøv at finde et godt aktivt Broderskab, det gør spillet sjovere og så er der nogle der kan svare på alle dine spørgsmål

Spørg endelig igen hvis der i svaret her er ord du ikke forstår .
Tak for hurtigt svar, jeg er i broderskabet " Chillers " De er flinke til at hjælpe, og købe også de ting jeg sætter på marked :)
 

Darla

Active Member
Det øger spilglæden betragteligt med et godt Broderskab, og dt er svært at være ny så er glad for de hjælper dig

Sklle du være bruger af facebook har vi en ren dansk gruppe der også DK Arendyll Elvenar
 

Leifotto

New Member
Det øger spilglæden betragteligt med et godt Broderskab, og dt er svært at være ny så er glad for de hjælper dig

Sklle du være bruger af facebook har vi en ren dansk gruppe der også DK Arendyll Elvenar
Tak den vil jeg prøve at se på :)
 
Top