• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

"forsvundet" by-udvidelse

DeletedUser119

Guest
En optjent/ forsket by-udvidelse forsvinder efter fejlmelding. Ved at placere en udforsket by-udvidelse får jeg en fejl meddelelse om at der opstået en fejl. Jeg genindlæser spillet og ser at udvidelsen jeg har forsøgt at placere ikke er placeret. Går tilbage til byggemenuen, hvor by-udvidelser nu står på nul. Mønter er trukket fra mønt kontoen, men ingen by-udvidelse at placere nogen steder. Ret irriterende, da de efterhånden er svære at optjene.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg ville skrive til support systemet hvor de har værktøjerne til at se efter denne fejl. Brug menuen i bunden til højre og vælg support og kontakt dem... så kan de hurtigt se om du er blevet snydt for en udvidelse.
 

DeletedUser119

Guest
Jeg har kontaktet support, men som åbenbart ikke har forstået problemet. jeg er blevet snydt for en udvidelse - fejlen skete da jeg placerede den, og optræder i deres log som placeret - men den er ikke på mit kort, og kan ikke benyttes.
 
Top