• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Fortryde-knap

DeletedUser424

Guest
Hej
Vi er efterhånden mange som er kommet til at sætte noget forkert igang:
- vælge en handel, f.eks.: købe 400 Marmor for 100 Krystal... Det man ville var at købe 100 Krystal for 400 Marmor..... :(
- annullere en produktion for at opgradere fabrikken, og derefter finde ud af at man ikke har ressourcer nok til opgraderingen...:mad:
- osv. osv.

En: FORTRYD SIDSTE HANDLING-knap kunne jeg godt bruge af og til :p;):D
 

DeletedUser307

Guest
Den første vil jeg ikke synes er ok. Det vil jo betyde, at man skal trække varer tilbage fra en anden spiller.
Den anden kan jeg bedre støtte. Det har jeg selv prøvet nogle gange og det er træls. Men i bund og grund er det jo ens egen fejl, at man ikke tjekker på wiki mht. hvad en opgradering koster.
Jeg har dog ærget mig over, at jeg er blevet tvunget til at indsamle noget, når musen er "frosset" fast på skærmen. Dvs. jeg er nødsaget til at trykke for at kunne bevæge musen igen. Der er sket, at jeg har indsamlet en produktion, som jeg skulle bruge i en senere opgave. Det har givet meget forsinkelse i events over tiden :( Der kunne jeg godt bruge fortryd knappen.
 
Top