• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Forum

DeletedUser69

Guest
Hej det er bare mig selvfølgelig
har siddet og kikket på forum og alle de muligheder der er for at skrive .
Helt ærligt er det ikke nemmere at evt . tilføje et rum i stedet for at der er så mange forskellige rum at skrive i
egentligt er det kun nødvendigt med
Nyheder /spil opdateringer / ide og forslag / rapporter en fejl / konkurrencer og events
Generelle diskussioner
De fleste dækker over det samme
dette sted minder om et spise sted med 300 retter og 4 kunder om ugen
det gør det hele til et stort rod hvor man skal lede rundt over det hele for indslagene da de lander alle steder og selv i slet ikke lægge mærke til dem
og måske skulle det ikke være nødvendigt at logge ind i forum, når man allerede er logget ind i spillet
af alle de spillere der er i spillet kontra antal medlemmer i forum 2836 spillere men KUN 116 medlemmer i forum
Forum er egentligt en rigtig god ting med ingen bruger det . GØR DET MER SIMPELT se det fra alles side
Tænk over det :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Bulk
 

DeletedUser66

Guest
dette sted minder om et spise sted med 300 retter og 4 kunder om ugen
Hm. burde forumet gå konkurs inden for 14 dage 3 uger :p

men ja, hvirke lidt dumt at man skal registere sig for at kunne spille. og samtidigt når man evt vil bruge forumet. skal man til at registrer sig igen..
men tror der er en hel del der ikke hved hvordan man kommer til forum..
da mange nok ikke engang bruger det tandhjul nede i hjørnet til noget. når de forlader spille. klikke mange nok bare på x oppe i hjørnet.
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Det er måske ikke nogen tosset idé at rydde lidt op på forum - Jeg skal lige undersøge hvordan og hvorledes det fungerer, som sagt har jeg haft en del der skulle læres den sidste uges tid. :)

Når jeg er lidt mere på plads og vi kommer ind i det nye år, har jeg planer om at lokke flere brugere på forum vha. konkurrencer - Det kan forhåbentlig også skabe lidt mere debat og liv herinde.
 

DeletedUser69

Guest
fint . men der er stadig ALT for mange rum at rode rundt i
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Bulk
 
Top