• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Forum

DeletedUser277

Guest
Forum

Hvis jeg åbner forum, kan jeg ikke længere skifte mellem forum og spillet.
Lader jeg forum stå åben og går tilbage til spillet, er det ikke længere muligt blot at trykke på forum fanen, for at gå tilbage.
Med andre ord, jeg skal åbne forum på ny, hver gang jeg vil frekventere dette. Det betyder at jeg ikke længere bruger forum ret meget. :(
Kan være jeg er den eneste med dette problem?
Goldy
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg har ikke det problem i Firefox i hvert fald... hverken med den danske version eller betas eller når jeg har alle 4 vinduer åbnet på en gang. Så jeg skal ikke kunne sige hvad problemet er hos dig.
 

DeletedUser277

Guest
Ingenting, hvis jeg har ladet forum stå åben og går tilbage til spillet, så kan jeg kun vende tilbage til forum, hvis jeg lukker fanen og åbner forum på ny... :(
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det lyder godt nok underligt :eek: Jeg plejer ikke at bruge linket i spillet, men jeg har lige prøvet at åbne forummet derinde fra, lukke det igen og åbne det fra spillet. Det virker.
Det virker også når jeg åbner det fra spillet og vender tilbage til spillet og åbner det igen så jeg har 2 faner med forummet.

Så med mindre du mener at den skal gå over i den åbne forum fane når du trykker anden gang så har jeg ikke det problem du beskriver.
 

DeletedUser277

Guest
Jeg kan godt skifte fra fane til fane, så længe jeg ikke foretager mig noget i spillet, men hvis jeg f.eks har
1. Fanen åben med spillet
2. Fanen åben med forum
3. Går tilbage på fanen til spillet og kæmper en kamp/ eller som nu sætter et "byggeprojekt" igang, mens forumfanen er åben
4. Så kan jeg ikke, via den åbne forumfane, vende tilbage til forum igen. Er nødt til at lukke fanen og åbne til forum på ny.

PS! Jeg åbner forum via linket nede i hø hjørne
 

DeletedUser100

Guest
Jeg oplever ofte det samme = hvis jeg fra spillet åbner forum i en ny fane, og derefter går ind på fanen med Elvena, så vil fanen med forum blot vise Elvenar også - dvs indtil jeg ruller op/ned med musen - så kommer forum frem igen. Lidt underligt i grunden..
Kører med Firefox.
 
Top