• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Granit

DeletedUser209

Guest
Altså det granit er sgu da til og få en dårlig over....den har i sku ikke fået lavet skide godt...det er altså en ommer....få så nedsat den produtionstid så spillet bliver sjovt igen...tror i sparker jer selv bagi ved og lade den forblive sådan....ingen gider sgu da vente en uge til 10 dage for og få de skide granit...om igen Elvenar
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Tak for din kritik. Jeg sender den med min ugentlige rapport retur til udviklerne.
 

Eragon

Well-Known Member
Det er fordi Innogames vil have at vi skal bruge diamanter på det.
Jeg har efter hånden det opfattelse af dem, at alt hvad de indfører til deres sil, er med henblik på at vi skal købe diamanter/guld eller hvad de kalderer det i deres forskellige spil :mad::confused:
 

DeletedUser256

Guest
Ja, det her er jo et emne, der stadig er aktuelt, når man er nået til dværgene. Det er for svært og tager for lang tid at samle det nødvendige granit og kobber, så lige præcis her er jeg ikke fristet til at købe diamanter ... sådan som de håber hos Innogames, men i stedet til at kaste håndklædet og finde et andet hyggeligt spil. Æv:(
 
Top