• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

gyldne føniks

DeletedUser768

Guest
hejsa , håber der er en som kan hjælpe med lidt info..

jeg har fået fat i den gyldne fønisk fugl, men har den kun i level 1, det er jo et gammelt event, men er det muligt at finde opgraderingerne nogen steder ?? eller skal jeg bare slette den og bruge den kostbare plads på noget som giver noget mere. ?
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg skal ikke kunne sige om der kommer nogen muligheder, men generelt kommer der fra tid til anden en lille mulighed i diverse begivenheder, men hav ikke de store forventninger til at du kan få den op i maks niveau før tidligst til næste føniks event (påske så vidt jeg husker på stående fod :p )
 

DeletedUser768

Guest
Jeg skal ikke kunne sige om der kommer nogen muligheder, men generelt kommer der fra tid til anden en lille mulighed i diverse begivenheder, men hav ikke de store forventninger til at du kan få den op i maks niveau før tidligst til næste føniks event (påske så vidt jeg husker på stående fod :p )

nå men så giver det jo en mulighed,,, :) så er det jo bare lidt tid, og tid det har man jo masser af, i dette spil. 1000 tak for svar.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Ja det er jo så forudsat at man til den tid kan få de gamle gevinster... Desværre kan jeg ikke spå, men jeg kan være bange for at der er andre gevinster som hovedpræmie der. Uanset er det hele gætværk ;)
 
Top