• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Handelsmanden bør åbne fanen "Acceptér tilbud" som standard

Tordhrano

Active Member
Nu hvor jeg er kommet ind i kapitlet Halvinger, og har opgraderet handelsmanden er den begyndt at åbne på fanen Indsaml (dejligt mundret titel) i stedet for "Acceptér tilbud".
Dette finder jeg temmeligt upraktisk - hvor ofte er det man har brug for at verificere den præcise produktion af magiske frø? Jeg foreslår at bygningen åbner på fanen "Acceptér tilbud" som standard.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg ved forslaget har været oppe at vende før, men jeg kan ikke lige finde hvor. Der var muligvis også en forklaring på hvorfor man har valgt som man gjorde :)
 

bambi

Active Member
Kan huske at jeg foreslog det en gang, men kan nu heller ikke lige finde det .. mener dog ikke der kom nogen reaktion på forslaget .. fatter heller ikke hvorfor vi skal starte på Indsaml siden, hvor vi ikke kan gøre noget, så det første man gør er altid at gå til som regel Accepter tilbud siden for at se om der er nogle gode tilbud man skulle tage :)

For min skyld kunne der godt gøres noget lignende andre steder som f.eks. Forhistoriske Vidundere, hvor vi starter på Oversigts siden, hvor vi heller ikke kan gøre noget, så kunne lige så godt starte på Forskning (lige som når vi besøger andres).

/bambi
 
Top