• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Handelsmanden

Eragon

Well-Known Member
Nu hvor der er kommet mange nye var (følsomme vare) så flyder marked med tider over, det kan være svært, at vinde rundt. Jeg tænker at det bliver nok ikke bedre, når vi får næste gæsterace, for der er stor sandsynlighed for at der kommer endnu en følsom vare T3+

Lige nu har jeg 39 sider hos handlesmanden og de 18 sider er følsomme vare, næsten halvdelen af alle handler.

Så mit forslag lyder på en opdeling af handler, så der bliver et faneblad til alm. vare og et faneblad til følsomme vare
Det kunne sikkert også løses med et flueben, på samme måde som vi allerede kan vælge alle handler eller kun broderskabs handler.
 

DeletedUser461

Guest
Nu er jeg ikke selv nået så langt, så jeg er kommet til de følsomme vare, men kan forstå på andre fra min klan, at de oplever det samme som @Eragon, så det lyder som en rigtig god idé i mine øre.
 

DeletedUser

Guest
hold da op hvor er i 2 enige :) mindes at have hørt ideen før, eller i hvert falde noget lignende, men jeg sender den videre :)
 
Top