• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Hej Allesammen!

DeletedUser372

Guest
Hejsa Alle.

Ville lige benytte mig af forumet til at introducere mig selv, selvom jeg ikke er helt ny i Elvenar, har spillet et par måneder efterhånden! :)

Mit navn er Kim og bliver 27 her til sommer
til dagligt er fleksjobber hos en dejlig lille lokal Brugsen tæt ved Varde/Esbjerg omegn.
Jeg er ansat som chauffør hvor jeg mandag køre med øl til diverse kroer i Varde, og køre med dagligvare til ældre mennesker i privat og ældrehjem til dem som har svært ved at handle selv, så kommer jeg et smut forbi med indkøbsvare :) !
jeg er som sagt på fleksjob og ansat i 8 timer om ugen, holder mig igang med dette fantastiske job som jeg nyder rigtig meget, specielt de mange forskellige indtryk om dagen og at komme hos de forskellige mennesker er en stor del af hverdagen.
Jeg elsker generalt at hjælpe andre, så derfor er mit job perfekt ! .

Her i elvenar vil jeg tro jeg startede for en 2 måneders tid siden.
og jeg synes spillet er rigtig hyggeligt, trods at mit 8 timers job i ugen er jeg rigtig aktiv i elvenar,
dvs når jeg ikke har travlt med nogle af mine andre interesser, som at bruge nogle timer foran en xbox og raide lidt med folk i Destiny osv
ellers er jeg altid online i Elvenar, og de eneste tidsrum man nok ikke ser mig så meget herinde er mandag mellem 14-16 og torsdag 10-16 :)

Jeg er også leder af et dejligt fælleskab som jeg har kaldt for "De Røde Ulve" - hvorfor navnet? ja det ved jeg egentlig ikke, det passede vel til selve emblemet ;D, vi er et broderskab hvor der er plads til 5 nye medlemmer, der er selvfølgelig et par bitte små krav til at være aktiv mindst 4 gange i ugen, det synes jeg er ganske fornuftigt, for hvad er et broderskab hvis man ikke er aktiv og på til at bidrage til hinanden på den ene eller anden måde :)? - Hvis der er nogle der er interesserede i et broderskab hvor vi er aktive og hjælper hinanden hvor vi kan og ellers bare for hyggens skyld så smid da en ansøgning :) .

Venlig Hilsen
Kim.
 

DeletedUser372

Guest
Mange tak, men som sagt forumet er nyt, spillet har været kørende i 2 måneder ca, og er kommet ret langt så ja :D
 
Top