• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Hej og hilsener fra Alfhild

Alfhild65

New Member
Har lurpasset her i Elvenars forum siden august 2020, da jeg startede med at spille Elvenar, og har på den måde fået virkelig mange nyttige tips og info undervejs. Jeg er specielt imponeret af Vidunderguiden, som jeg jævnligt nær-læser. Nu er det vist på høje tid at sige pænt hej, goddaw og tak for hjælp :)
Bedste hilsener fra Alfhild
 

Johso6

Member
Velkommen til.

Der er mange nyttige tip at få i forummet, man kan også selv oprette en tråd for at få flere input.

Håber du har fundet dig et godt broderskab, ellers kig dig omkring, da der er stor hjælp at hente i et broderskab.

Du er altid velkommen hos Hundeklanen.
 

Alfhild65

New Member
Velkommen til.

Der er mange nyttige tip at få i forummet, man kan også selv oprette en tråd for at få flere input.

Håber du har fundet dig et godt broderskab, ellers kig dig omkring, da der er stor hjælp at hente i et broderskab.

Du er altid velkommen hos Hundeklanen.
Tusind tak Jeg fandt ret hurtigt ind i et godt broderskab, men altid dejligt at blive indbudt.
 

Johso6

Member
Da jeg kom ind i et broderskab efter ca. 8 måneder, gik spillet meget bedre, så godt du har fundet et godt broderskab.
 

Alfhild65

New Member
Da jeg kom ind i et broderskab efter ca. 8 måneder, gik spillet meget bedre, så godt du har fundet et godt broderskab.
Du har helt ret; spillet bliver SÅ meget bedre, når man er i et broderskab Jeg tænkte i starten at flyve solo, men fandt hurtigt ud af, hvor mange ting der bliver sjovere, nemmere og ikke mindst åbner for adgang til .... øhh... er det Spiret eller turnering man kun kan deltage i som medlem af et broderskab Jeg slår mine folder i Hygge klubben
 
Top