• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Hej til alle i Elvenar

DeletedUser491

Guest
Er ny spiller og det driller mig lidt at få åbnet for Teknologi. Hvordan gøres det?
Desuden spiller jeg gerne spillet og ville høre om der er et broderskab som man kunne blive medlem af og lære om spillet fra?
Venligst Marianne
 

Skolehaven

Well-Known Member
Hej :)
Og velkommen til :)
Du åbner en teknologi ved at gå ind i dit forskningstræ og klikke på det du vil forske (og som der er åbnet for), herefter skal du donere det nødvendige antal VP, og når det er gjort evt betale de krævede ressourcer. Herefter kan du ved den givne teknologi trykke oplås teknologi.
Jeg kan ikke lige svare på hvor du kan komme ind da mit eget broderskab er fyldt, men omvendt afhænger det også lidt om temperement, hvor man vil befinde sig godt. Så det er nok mest at prøve sig frem hos de broderskaber der mangler lidt medlemmer :)
 

Skolehaven

Well-Known Member
2017-12-27_2325.png


2017-12-27_2339.png


2017-12-27_2343.png
 

DeletedUser480

Guest
Halløjsa og velkommen til, i mit broderskab har vi en åben plads hvis det kunne interessere :)

Har sendt en invitation
 
Senest redigeret af en moderator:

Eragon

Well-Known Member
Velkommen Tarik

Skolehaven du er sku bare så god til at forklar og hjælpe, jeg er rigtig glad for at du er i mit broderskab :)

Godt nytår til jer alle sammen
 
Top