• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Historisk opgaverække

DeletedUser561

Guest
Hej, jeg har helt bevist parkeret mig i slutningen af Feer kap 7 fordi jeg gerne vil have min vidundere op i lvl før jeg forsker videre men jeg mangler plads byen og det ville være nærliggende at slette feportalen da jeg er færdig med den, men jeg ved jo af erfaring at der kommer en opgave hvor man bliver bedt om at slette den - mit spørgsmål er kan denne opgave afbrydes eller skal man fuldføre den???
 

Eragon

Well-Known Member
Hvorfor ikke bare bruge VP fra din tidsbjælke til at forske, og de VP velsigelser som du får i belønning fra turnering og hjælp fra andres vidunder til at fylde op i dine egen vidunder.

Hvis du vil vente med forskningen til du har fået dine vidunder op, så mener jeg at enten er opgaven færdig når den kommer op, eller også som Khatar skriver, så kan den afvises, i alt fald når du kommer ind i næste kapitel.

Jeg kan for resten se at din Bi er klar til opgradering / eller den skal bruge runer til næste opgradering ;)
 
Top