• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Hjælp mod dårlige handler

hoejec

Member
Hos handelsmanden nogen der altid har ekstremt dårlige handler liggende, som man skulle tro ingen vil tage. Men hvis ingen tog dem, ville dem der lægger dem vel ikke blive ved at lægge dem op.
Jeg har selv sommetider den slags handler, men det er for at låne vare fra et af medlemmerne i mit broderskab og de bliver hentet inden for få minutter.
Ofte er handler med 1 eller 0 stjerner blandet med de andre handler, så er det nemt at overse dem, hvis man har travlt. Jeg tror det er det, dem der lægger dem op satser på.
Mit forslag er at vi hos handelsmanden, får mulighed for at vælge minimum 1, 2 eller 3 stjernehandler. På samme måde som man kan vælge broderskabshandler og basis/besjæledevare.
Til sidst en opfordring hvis i bemærker en der hele tiden har rigtig dårlige handler ( 1 til 8) liggende undgå at handle med dem også når de lægger fair handler op.
 
Senest redigeret:

Tordhrano

Active Member
Glimrende forslag, jeg synes det ville være rart med bedre muligheder for at filtrere og sortere handler.
Når det er sagt ser jeg intet problem i at lægge unfair handler op: nogle har travlt og køber diamanter, nogle har travlt og køber varer til overpris.
 
Top