• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Hvad er forum egenligt til ?

DeletedUser69

Guest
Hej Galadan.
Sidder her og tænker på hvad forum egentligt skal bruges til.
Der er latterligt mange rum som egentligt er totalt lige meget, få medlemmer og de fleste ting man skriver her skal alligevel laves som ticket, bla. når i selv beder os om at fortælle om de fejl vi oplever i spillet skal vi lave en ticket på det .
Så hvad er planen egentligt med dette rum og meningen at skulle logge ind når du allerede ER logget ind i spillet?
hvorfor ikke bare ha et ikon med nye indlæg inde i spillet under de andre ting man kan vælge som klan / ranglister / meddelser og med meddelser er det et fint sted at putte nye indlæg ind i og derved også alle har mulighed for at være med til at give deres meninger til indlæggene
Venlig hilsen Bulk o_O
 
Senest redigeret af en moderator:

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej Bulk.

Jeg hører kritikken og overvejer også i øjeblikket hvad forums rolle er.

Men når jeg skriver at folk skal oprette en ticket er det ikke for at fjerne forums rolle - Det skriver jeg fordi det er nemmere for os i teamet at behandle den enkelte sag ved at have adgang til personens profil. Generelle fejl og - ikke mindst - forslag til forbedringer diskuteres bedst på forum hvor andre spillere kan give feedback på andre spilleres forslag til forbedringer.
 

DeletedUser170

Guest
måske hvis broderskaberne, kunne lave deres egne under fora herinde, med adgang kun for deres broderskabs medlemmer, og hvor de så selv kunne oprette deres egen undermapper, det ville skabe mere aktivitet herinde, da mange spillere så ville komme herind?
 

DeletedUser170

Guest
tror i hvert fald det kunne lokke det meste af mit broderskab herind, og når de så nu var her alligevel, ville de nok blive nysgerrige og kigge rundt.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Et in game forum til spillet er i hvert fald blevet efterlyst kan jeg huske. Hvor nemt det er at lave et dedikeret forum herinde efter hvad broderskab man er i og opdatere det efterhånden som der sker ændringer i disse lyder som et stort arbejde. Uanset om det er muligt eller ej. Men hvis det er muligt så er det måske en opgave for den forum mod Galadan har efterlyst?
 

DeletedUser170

Guest
det er burde vel ikke være så svært at hvert broderskabs stifter får automatisk tildelt et under forum hvor han kan give rettigheder? dunno er ikke geek til fora
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hmm - Jeg skal forsøge at undersøge sagen, men umiddelbart tror jeg ikke vi har spilkoden til det her i Elvenar.

Jeg vender tilbage på sagen.
 
Top