• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Hvor er mine fadertræ?

DeletedUser315

Guest
Dagspræmien i dag 16/4 er et fadertræ. Det kunne jeg godt tænke mig at vinde.
Jeg klikker og i andet forsøg kommer der et fadertræ, spillet registrerer at det er kommet til lageret, men når jeg så vil hente det, er der bare ingenting - intet.
Jeg prøver en gang til - nøjagtig samme resultat - intet.
Øøh, er det fordi jeg ikke er kvalificeret til at få det, for så kunne man jo lige have nævnt det.
P.T. føler jeg mig SNYYYYDT.
Forklaring udbedes
PNRY
 

Skolehaven

Well-Known Member
Det lyder underligt :eek: Jeg fik mine fadertræer :S De er heller ikke kommet efter en genindlæsning af spillet?
 

DeletedUser315

Guest
NIKS - flere af mine klanmedlemmer har også fået deres.
 

DeletedUser315

Guest
Nu virker det igen. Jeg har fået mine fadertræ og min phønixskulptur igen. Men mærkeligt var det!
 

DeletedUser315

Guest
Og så forsvandt de igen!!! Hva' F..... sker der? Jeg er lige begyndt på dværge, sletter man så bygninger, man ikke har brugt?
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Nej, bygninger der først er vundet og placeret på dit lager, forsvinder kun derfra hvis du selv sletter dem eller placerer dem i din by.
 

DeletedUser315

Guest
Den holder bare ikke - så niks. Der skulle være bygninger fra Phønixkampagnen, og et fadertræ. De er bare væk. Så, nej fejlen ligger ikke hos mig. Det er sket en gang tidligere, som du kan se af korrespondancen, tror du jeg skal vente og satse på at de pludselig dukker op igen??? Jeg er lige rykket op i kap. 6. Ka' det have nogen indflydelse på det?
Det er altså træls
 
Top