• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Hvornår er et indlæg sidst ændret?

Tordhrano

Active Member
Jeg synes det kunne være rart hvis tidspunktet blev vist for hvornår et indlæg her på forum er rettet.

Jeg synes flere gange jeg har været ude for at et indlæg ikke rigtig svarer på foregående indlæg - og at jeg har svaret noget "som jeg aldrig ville skrive" :oops: som svar til den nuværende tekst. Hvis ændringstidspunkter fremgår, giver det mere mening at et svar ser lidt mærkeligt ud hvis man kan se at det tidligere indlæg er rettet.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har slettet de sidste indlæg for dig Khatar så du ikke behøver det... det var jo nok hårdt at slette 2 af mine indlæg.... nu kan du jo slætte denne også, som jeg forventer du gør indenfor 2 min... ???

Kære @Sputnik

Jeg må beklageligvis meddele dig at jeg ikke har været online før nu.

Rigtigt nok har jeg den 17 marts fjernet et opslag, da du i dette havde lavet et citat og REDIGERET citatet... hvis man ikke kan stole på det der står i et citat, så er det jo forfalsket, som nedenstående eksempel

Jeg har slettet de sidste indlæg (men i mindst et tilfælde kun slettet teksten så der er en blank textbox) for dig Khatar så du ikke behøver det... det var jo nok hårdt at slette 2 af mine indlæg.... nu kan du jo slætte denne også, som jeg forventer du gør indenfor 2 min... ??? Med over 60 opslag som dette er der dog tale om spam, så jeg er NØD til at fjerne dem... alle 60 + phyy

Dette Citat er redigeret og bruges KUN demonstration, indholdet i dette citat er IKKE pålideligt, men sletningen af over 60 opslag er desværre

Jeg kan dog se at en anden moderator har været inde og fjerne endnu et opslag, af præcis samme årsag og endda været så flink ikke at give en advarsel :)

Hvis du bare overholder reglerne, taler pænt og ikke forfalsker citater, så er der såmænd ingen problemer :) jeg beklager hvis du føler dig uretfærdigt behandlet, men disse regler gælder alle.
 
Top