• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Idé til en ny formular

DeletedUser461

Guest
En formular der virker på samme måde som "Forsyningernes Styrke" og "Magisk Produktion." Denne her skulle bare kunne bruges på bygninger, der producerer det, som, hvis man holder markøren over gæsterace-ikonet, hedder: "Andre Resscourcer" - altså fx bygninger der producerer mana, orker og guddommelige frø.

Lidt mere detaljeorienteret... Den kunne fx hedde: "Fortryllende Ressourcer" og blive knyttet til et Forhistorisk Vidunder på samme måde som fx Magisk Produktion er knyttet til Elvenars Handelscentrum. Om det skal være et nuværende eller evt. kommende Vidunder har jeg ikke tænkt nærmere over.

Så vidt jeg husker, er 12 timer den korteste tid for ork-produktion. Så jeg tænker at en varighed på 13 timer er et passende udgangspunkt? Og så gerne med med et boost på fx 100% ;)

Man kunne også evt også nytænke, hvordan formularen virker... Den kan kun vindes i turneringer, fx én formular for hver 2. kiste ens klan opnår. Og så er det en engangs-ting... Altså man kan bruge den på sin bygning, når som helst, men lige så snart man har høstet, forsvinder effekten...
 

Eragon

Well-Known Member
Jeg synes om ideen, men en formular der især kan hjælpe med guddommelige frø :)

Mana synes jeg ikke er det store problem, så snart man har bygget dragekloster, så er der mana at hente, hver gang man bruger en formular, så måske et vidunder der gør det samme for de guddommelige frø, som drageklosteret gør for mana.
 

DeletedUser461

Guest
Jeg synes om ideen, men en formular der især kan hjælpe med guddommelige frø :)

Mana synes jeg ikke er det store problem, så snart man har bygget dragekloster, så er der mana at hente, hver gang man bruger en formular, så måske et vidunder der gør det samme for de guddommelige frø, som drageklosteret gør for mana.
Er det ikke hvad "Solnedgangens Tårne" gør?

Jeg tænker det er forskelligt fra spiller til spiller, hvilken slags "Andre Ressourcer" der er brug for... nok alt efter hvor lang man er kommet i spillet. Derfor ville en formular, der dækkede bredt på dette område, være en god idé efter min mening :)
 

Eragon

Well-Known Member
Helt enig :)

det vil helt klart hjælpe mange spiller, med en formular man kunne "kaste" på hvad man lige havde brug for, om det er orker, mana eller frø.
Jeg kan kun tilslut mig ideen om en sådan formular :)
 

DeletedUser

Guest
hold da op hvor er i 2 enige :) mindes at have hørt ideen før, eller i hvert falde noget lignende... der er dog noget der er ved at blive testet på beta... ved ikke helt om det "lugter" lidt af det her, men ellers er der jo fantastiske vidundere til dette (som tidligere nævnt) ... personligt svømmer jeg i alle 3 ting, men det er jo ikke sikkert alle har det sådan :)

Jeg sender ideen videre :)
 
Top