• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

ikke færdige bygninger

DeletedUser69

Guest
Hej.
NU synes jeg ikke det er sjovt mere. når jeg tager mine fabrikker med varer der ER færdige, giver de ikke noget
Det er jo mærkeligt Indtil jeg finder ud af at ALLE de FÆRDIGE bygninger Ikke er færdige men at de lige skulle bruge 5 minutter mere før de er færdige Rigtigt.
Det er SLET IKKE første gang det sker gælder også mine værksteder. har klaget over det før men som altid sker der ikke noget og svaret kommer fra en anden spiller
GIDER I DER HAR MED SPILLET AT GØRE IKKE OG LØSE DET PROBLEM DA DET VIRKELIG **** MIG AF. undskyld mit sprog men er såååååååååååå irriteret over det da det sker HELE gaden igennem ud af de 18 timer jeg er på
:mad::mad::mad:BULK:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::mad:
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Hej Bulk.

Kan jeg få dig til at oprette en support-sag på det, så skal jeg kigge nærmere på sagen. :)
 

DeletedUser69

Guest
hej galadan ska nok næste gang det sker . det er ikke sket siden server genstart men gør det hvis det sker igen. og tak for hurtigt svar
 
Top