• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Ikke muligt at logge ind

bambi

Active Member
Hejsa,

Spillet døde lige pludselig og har derfor ventet et stykke tid for at prøve igen - nu kan jeg ikke komme ind til spillet på mit normale link, men skal gå til dk.elvenar.com for at få en login side, men der får jeg bare, at der ikke findes nogen spiller med mit spiller navn.

Gætter på at det "bare" er en "lille" fejl i spillet, men kunne være rart om der kunne laves et generelt sted, hvor InnoGames kunne informerer os spillere om evt. fejl - det kunne være sig på login siden (bedste løsning) eller via forummet ...

/bambi
 

bambi

Active Member
Hej igen,

Ville lige nævne at jeg også lavede denne tråd for at andre der har samme problem ville kunne se at de er de eneste der har problemer med at logge ind.

/bambi
 

bambi

Active Member
Har kigget på beta forummet og der er problemet der også og der skulle arbejdes på sagen, men ikke noget om hvornår det skulle være muligt at logge ind igen.

/bambi
 

Galadan

Community Manager
Elvenar Team
Jeg beklager der ikke kom noget info, men nedbruddet skete pludseligt, og serveren kom op igen inden jeg kom til en computer.
 
Top