• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Ingenix Land søger nye medlemmer

DeletedUser752

Guest
Et nyoprettet broderskab søger aktive medlemmer. Dvs. du forventes at logge på regelmæssigt og yde nabohjælp flere gange om ugen. Du synes det er sjovt at deltage i turneringer og udfordringer. Din ranking er ikke så vigtig, når bare du er aktiv.
Ser frem til at høre fra dig.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser752

Guest
Jeg har været i en klan, som er blevet inaktiv. Har forsøgt med at ansøge i andre klaner, men hørte aldrig noget. Derfor valgt at forsøge mig med "min" egen klan.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Der er ikke mange større, aktive klaner der er særligt interesserede i spillere i Ingenix størrelse, men derfor svarer de fleste alligevel, da det andet er useriøst eller tegn på inaktivitet. Dog hvis der er skrevet rundt under broderskabs eventyret, så kan det være druknet i de interne beskeder om hvad der skal produceres for at komme i mål. I hvert fald for nogen.

Uanset hvad er det under alle omstændigheder meget hårdt at samle en helt ny klan og sørge for at skifte folk ud når de bliver inaktive, men giver du dig helhjertet i kast med det så held og lykke med det :)
Skulle du i stedet give lidt op på det så skriv endelig, så skal jeg forsøge at hjælpe dig med at finde en klan der matcher dit aktivitets niveau ;) Som naturligvis også vil svare dig ;)
 

DeletedUser752

Guest
Tak for jeres input.
Jeg vælger at forsøge mig og kæmpe for, at få en velfungerende klan op at stå.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Held og lykke.... men husk vi bare her er 2 der kunne være blevet 1 mere i 1 klan, vi ønskede du var kommet og ikke arbejder på at få de 25 spillere vi skal dele, nu skal der 50 til og ikke 25 for at få 2 velfungerende klaner fordi det først er slut når begge klaner er på 25....
jeg kalder dette at modarbejde sig selv.

Det syntes jeg er en unfair og nedsættende kommentar. Selvfølgelig skal man have lov at prøve kræfter med at være klanleder hvis man ønsker det. Hvis man så kommer til et punkt hvor man finder ud af at det ikke fungerer for en, så kan vi andre træde til hvis vi ved et sted hvor der er en plads.
Antallet af spillere er ikke statisk, og hvem er du til at bestemme hvem og hvornår andre må forsøge sig med den hårde og utaknemmelige opgave at lede et broderskab?
 
Top