• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Januar konkurrence 2

DeletedUser544

Guest
Mange tak.. første konkurrence jeg deltager i.. og så vinder jeg.. jeg skal vist prøve Lotto God dag til alle
 

DeletedUser218

Guest
Mange tak :)

Jeg var ved at vælge dør 1, tænke sådan en Ork fylder sig med syrlige svampe, i deres svampegårde hverdag, så lidt syrlig spyt fra frøen ville ikke betyde så meget, måske kun være en optur for ham :)
 

DeletedUser218

Guest
Tror nu bare det var, en almindelig ork, og ikke en kriger :) Som en fra gæsteracen Orker og Gobliner, eller en af dem vi betaler med, når vi skal forhandle på verdens kortet eller turneringen :)
 

DeletedUser84

Guest
Tillykke til vinderne

Ifølge græsk mytologi er Kerberos vogterne af dødsriget, og jeg har ikke fundet nogle kilder der angiver at de er dødelige. Det ville i øvrigt også gøre hele fortællingen om hades og underverdenen surrealistisk.

MEN den fortælling er jo surrealistisk i sig selv, så helt fint at vi holder os til spillets univers :)

Til spillets univers siger du? Men jeg vil bare sige jeg har aldrig skulle fodre mine tropper, så vil da ikke mene det er i spillets univers...
Vi snakkede dog lidt om mulighed 2 fordi vi i vores klan aldrig har hørt om armbryster, så vi var ikke sikre på om de var farlige. Armbrøst det er noget andet, det har vi hørt om, men hvad er armbryste? Er det bryster på armene eller hvordan? Om Latte armbryster? Er det Bryster på armene, der er ladte med cafe Latte eller er de bare dyppet i en Latte... Det blev generelt lidt forvirende...
 

DeletedUser286

Guest
Jeg burde jo ha skrevet en takketale :rolleyes:

Takker for blå dimser :diamond::diamond::diamond:

Tillykke til vinderne og tak til alle for at deltage og ikke mindst Khatar
for at bruge tid på at udtænke sjove konkurrencer til os ;)
 

Skolehaven

Well-Known Member
Sjovt nu I snakker hvis det var spillets univers... For det første er orken alene og dem den er oppe imod bag dørene er i fx enorme mængder, så han ville skulle være mere end god form for at kunne klare det antal, selv hvis han havde fordel pga kampsystemet... apropos kampsystemet, så er der faktisk en helt almindelig ork i det. Det er faktisk en let nærkampsenhed, som er blevet omdøbt til Oldtids ork efter at arsenalerne begyndte at producere orker, så hvis der skulle refereres til dette havde dør 2 været det korrekte valg, men sådan er der så meget hvis man graver i Elvenars folkeeventyr ;)
 
Top