• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

jeg ved ikke hvad jeg skal her???

DeletedUser338

Guest
hejsa
jeg ved ikke hvad det er jeg skal her?? håber i vil hjælpe mig :)

hmmm jeg kan ikke få lov at indsætte screenshot..det forsvinder igen efter få sekunder. Men der står i en opgave ;
få to relikvier på din første forstærkede produktionsfacilitet.
få to relikvier på din anden forstærkede produktionsfacilitet.
 

Skolehaven

Well-Known Member
Dine forstærkede produktioner er dem du har bonus i. De vises fx i dit rådhus under fanen Relikvier. Jeg kan se at dine er Planker og skriftruller, så du skal have 2 mere af hver af disse.
Den nemme måde at forklare hvordan du får det er at gå ud på kortet, find en provins der har et planke symbol og et der har et skriftrulle symbol og vind/forhandl dig igennem 2 møder.
 

DeletedUser338

Guest
hejsa
jeg ved ikke hvad det er jeg skal her?? håber i vil hjælpe mig :)

hmmm jeg kan ikke få lov at indsætte screenshot..det forsvinder igen efter få sekunder. Men der står i en opgave ;
få to relikvier på din første forstærkede produktionsfacilitet.
få to relikvier på din anden forstærkede produktionsfacilitet.
Dine forstærkede produktioner er dem du har bonus i. De vises fx i dit rådhus under fanen Relikvier. Jeg kan se at dine er Planker og skriftruller, så du skal have 2 mere af hver af disse.
Den nemme måde at forklare hvordan du får det er at gå ud på kortet, find en provins der har et planke symbol og et der har et skriftrulle symbol og vind/forhandl dig igennem 2 møder.
Dine forstærkede produktioner er dem du har bonus i. De vises fx i dit rådhus under fanen Relikvier. Jeg kan se at dine er Planker og skriftruller, så du skal have 2 mere af hver af disse.
Den nemme måde at forklare hvordan du får det er at gå ud på kortet, find en provins der har et planke symbol og et der har et skriftrulle symbol og vind/forhandl dig igennem 2 møder.


tusind tak for hjælpen..det vil jeg gøre!!! tak :)
 

DeletedUser372

Guest
Dine forstærkede produktioner er dem du har bonus i. De vises fx i dit rådhus under fanen Relikvier. Jeg kan se at dine er Planker og skriftruller, så du skal have 2 mere af hver af disse.
Den nemme måde at forklare hvordan du får det er at gå ud på kortet, find en provins der har et planke symbol og et der har et skriftrulle symbol og vind/forhandl dig igennem 2 møder.

Hvordan kan du se at LIVI's boost er planker og skriftruller?. var det et tilfældigt gæt eller er det en måde at tjekke det på hos forskellige spillere?
i tilfældet ja kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan man kan finde ud af det uden at spørge vedkommende om det :p!
 

DeletedUser367

Guest
Hvis du besøger en spiller og hopper ud på verdenskortet kan du se hvad han/hun har boost i. Det er altid den produktion der er lige over, nedenunder til venstre og nedenunder til højre.
 

DeletedUser372

Guest
Hvis du besøger en spiller og hopper ud på verdenskortet kan du se hvad han/hun har boost i. Det er altid den produktion der er lige over, nedenunder til venstre og nedenunder til højre.

Jeg har tit undret mig over det , men vidste ikke om det var sådan, men kan godt se nu hvor du siger det, tak for svaret! det hjælp rigtig meget :) !
 
Top