• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Junior League søger nye aktive

DeletedUser634

Guest
... medlemmer.

Junior League er et aktivt Broderskab. Vi griner usædvanlig meget, pjatter på overdrev til tider og har en forholdsvis anarkistisk tilgang til livet - både i spillet og i livet på den anden side af skærmen. (Er der ét?) :D

Vi nørder i spillet og har netop truffet beslutninger ift., hvilke nye fokuspunkter, der skal være "arbejdselementet" det næste lange stykke tid hos os. Junior League elsker at angribe i dybden og afprøve nye metoder. Derfor søger vi nu flere medlemmer, som har lyst, tid og engagement i top.

Spillere med boost i marmor/planke - krystal/rulle/silke - eliksir/støv vil klart stå forrest i køen. Alle Boost skal være aktive for at komme i betragtning og nye spillere må være indstillet på, at ændre i deres respektive byer, så det kommer til gavn for både dem selv - men også for Broderskabet som helhed. :)

Vi har en FaceBook-gruppe, der er spækket med gode råd og vejledninger - her er det fornuftigt at være medlem - men ikke et krav. Derudover har vi et andet kommunikationsForum. Her er det et krav for optagelse for medlemskab i Junior League, at man joiner dette.

For nærmere oplysninger, bedes du kontakte Galbatorix, Sauriel og/eller Gyalmo. Vi glæder os til at høre nærmere fra dig :)

 

DeletedUser634

Guest
et lille PS.... Junior League er 4 måneder gammel og har dags dato landet de 10 kister for første - men så absolut ikke sidste gang ;) Har et mesterligt team, der glæder sig til at hilse på netop DIG :)
 

DeletedUser634

Guest
Tusind tak Eragon :) og ja, vi sidder også lige og er pænt selvfede lige nu :D men det varer jo nok en rum tid, før vi bliver lige så gode som jer DHN´ere.... skønt med rollemodeller derude i landet :cool:
 

DeletedUser286

Guest
Jeg syns altså at de er meget søde <3<3<3

Tænk engang hvad Elvenar kan føre til, når man bare lige flytter fokus om bag de skrevne ord i tjatten... ;)

Og jeg vil da lige benytte lejligheden til at reklamere lidt for Ævlenar's Dating service :elf: :human: ....
Benyt den mens den er GRATIS :diamond::diamond::diamond: :rolleyes:

Knus, Kram, Kærlige tanker fra
Bcongrisen..
Som ved at kærligheden altid kommer når man mindst venter den :p

Hov forresten, jeg havde næsten glemt hvad jeg ville...
Søde Sputnik, der er en "Ignorer" Funktion, måske den kan være til hjælp ? ;)
 
Top