• Kære gæst,

    Du skal være medlem af forummet, hvis du ønsker at deltage i diskussionerne eller starte dine egne tråde og emner. REGISTRÈR DIG HER!

Købmand: 1 stjernede tilbud :( :(

DeletedUser277

Guest
Er så træt af de sædvanlige spillere, der lægger 1 stjernede tilbud eller ringere ind hos købmanden :eek:
Hvis det så bare var et par stykker dårlige tilbud, men samme spillere lægger glad og gerne op til flere sider ind :mad:

Kunne vi dog ikke få en funktion, så man kan trykke disse elendige tilbud væk, således man ikke er tvunget til at gå gennem dem igen og igen og igen og igen.
Please, please please
Goldy
 

DeletedUser367

Guest
Er det muligt, at denne person er en du ikke har opdaget på kortet og at det er handelafgiften, der gør tilbuddet 1 stjernet ?
 

Eragon

Well-Known Member
Ja det sammen tænker jeg..
Jeg kunne godt tænke mig at der blev lavet et "flueben felt" så man kun kunne hakke af, så man kun kunne se ens nabo handler, på samme måde som det er muligt at hakke af, så man kun kan se broderskabs handler..

På den måde kunne vi sorterer der værste handler væk :)
 

DeletedUser277

Guest
Til Hyrdinden

Nej desværre er det IKKE spillere uden for mit område. Det er spillere som jeg sagtens kan nå med nabobesøg. Ville så gerne bare kunne trykke dem væk, da det ikke er en gang imellem de lægger slige tilbud op. Det er hver gang :( :( :( :(
Så skal man se på det i dagevis:eek::eek::eek::eek:
 

Silvertoe

Member
upload_2017-10-19_11-47-45.png


Ham her er jeg bare SÅ træt af. Han laver fuldstændige latterlige tilbud. Jeg har haft ham på proviskortet i en måneds tid.
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Well-Known Member
Jeg har en lignende... jeg tror han har stjålet min nabos opsæt :( Forsøger at ignorere ham det bedste jeg kan men hans horrible "tilbud" er der altid :(
 

DeletedUser367

Guest
Dem har jeg også nogle af - de burde gøre så enstjernede tilbud er det laveste man sætte - og i hvert fald lade være med at tage sådanne groteske handler.
 

bambi

Active Member
Tja, helt at afskaffe dårlige/gode handler syntes jeg ikke er en god ide - er nogen gange en fordel at kunne lave dem for at hjælpe en anden spiller i ens Broderskab, hvis de lige står og mangler en masse resourcer for at bygge noget eller åbne for en ting i Forskningstræet. At der så måske skulle være begrænsninger på hvor mange af disse handler man kan lave inden for en given periode er så en helt anden ting - vi ønsker jo ikke misbrug - samtidigt ville det også være rart hvis dårlige handler der er lagt ud ikke bliver der så længe som normale handler (udløber hurtigere).

En anden ting jeg har efterlyst i tråden "Handelsmanden" er et filter ved Handelsmanden, så man hurtigt kunne krydse af om man ønsker at se de forskellige stjerne handler - altså at der f.eks. i toppen af billedet var en afkrydsning for 0-stjernede handler, 1-stjernede handler, 2 -stjernede handler og 3-stjernede handler og så kunne man slå dem til og fra i listen. Hvis ens indstilling af disse så kunne huskes fra gang til gang eller man kunne lave en generel opsætning for disse i Opsætningen, som de så startede med hver gang ville gøre det endnu bedre.

/bambi
 
Top